Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ψάχνω Writer!

Γεια σας! Τι κάνετε; Λοιπόν έρχονται οι εξετάσεις και για αυτό τις πρώτες μέρες που γράφουμε μπαίνουν τα πιο δύσκολα μαθήματα δηλαδή αρχαία , Ιστορία , μαθηματικά! Τις πρώτες δυο εβδομάδες των εξετάσεων δεν θα γράφω στο βλογ! Για αυτό σκέφτηκα γιατί να μην έχει και αλλή μια writer το βλογ που να γράφει και αυτή εδω; Ετσι ώστε να γράφω εγώ οπότε μπορώ να γραφεί και αυτή οποτε μπόρει;!

 Αρχικά ψάχνω για μια writer που μπορεί να γράφει για οποιά θεματά θελεί. 
 Για να γίνεις writer εδώ πρέπει να :
- Έχεις ενα λογάριασμο google 
-Έχεις ενα E-mail.
- Μην χρησιμοποιείς υβριστικές λεξείς [ Βρίσιες] 
- Να είσαι 12 ετων και πάνω! 
Παρατηρήσεις :
1) Δεν ψάχνω writer μονό για την περιόδο των εξετάσεων! 
2) Αν δεν καταλάβατε κάτι ή θέλετε να ρωτήσετε κάτι μπορείτε να ρωτήσετε στα σχόλια, στο chat του βλογ ή στο email : AnnaLoVeblogger@Yahoo.com
  

2 σχόλια:

  1. Θα η6ελα πολυ να γινω writer! Προσπα6ησα στο παρελ6ον να φτια3ω βλογ και ειχε μεγαλη επιτυχια, βεβαια τα μα6ηματα με εμποδι2αν να το ανανεωνω συχνα..οποτε εμεινα με τ'ονειρο ενος επιτυχημενο0 βλογ πο0 6α κρατο0σε για πολυ καιρο..μο0 αρκει να ειμαι η βοη6ος σο0! =]] σε παρακαλω επικοινωνησε μα2ι μο0 για την αποφαση σ...♥ εχω αγωνιαααααααααααααα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα πολύ να γίνεις writter! Σε παρακαλώ να επικοινωνίσεις μαζί μου στο email μου AnnaLoVeblogger.Yahoo.com

      Διαγραφή