Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Favourite songs.

Γεια σας, τι κάνετε? Ελπιζω να είστε  καλά!  Σήμερα  θα σας πω ποια είναι  τα αγαπημένα  μου τραγούδια. Ολα ανήκουν  σε πιο ροκ- alternative  είδος  μουσικής.

Artic Monkeys- Do i wanna know?
Ενα ροκ τραγούδι  που προσωπικά  λατρευω  και για τους στίχους  του αλλά  και για την μουσική  του. Εαν σας αρέσουν  τα παλιά  ροκ τραγουδια του  της προηγούμενης  δεκαετίας θα σας αρέσει  και αυτό!

Αγαπημενος στιχος του τραγουδιού  αυτού: " Baby we both know that the nights are mainly made for saying things that you can't  say tomorrow  day"

Halsey- colors
Τι να πω πρωτο πω για αυτό  το τραγούδι! Μου αρεσει η μελωδία  του ( θυμηζει λίγο τα τραγούδια  της Taylor swift) οι στίχοι επίσης   ειναι πολυ καλοί.  Απο αυτο το τραγουδι έχουν πάρει  ολες το "You were red. And you liked me cause I was blue. And you touched  me and suddenly  i was a lilac sky and you decided purple  just wasn't  for you."
Δεν ειναι ενας απο τους αγαπημενους μου στίχους  τοτ τραγουδιού  αυτός  Αλλά  ειναι ο πιο γνωστός!

Αγαπημενος στιχος:" You are ripped at every  edge but you are a masterpiece"

Halsey- gasoline
Ναι έχω  κολλησει με την halsey! Σε πολλά  απο αναφέρεται  στην διπολική  διαταραχή  που εχει, όπως   και σε αυτό  το τραγούδι, και για αυτό  ψαχνω και βρίσκω  την σημασία  των στίχων  της.

Αγαπημενος στίχος: "DO you tear yourself apart to entertain  like me?"

Αυτό  ειναι το σημερινό  άρθρο. Ελπιζω να σας αρεσε!
Χρησιμοποιεί  κάποια  την εφαρμογή  του blogger απο το κινητο? Η εφαρμογή  μου κολλαει συνεχεια και δεν με αφηνει να κάνω  οτι θέλω  με τις φωτογραφίες: (

2 σχόλια: