Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

It's all about shorts: TAG

 
Γεια σας! Είπα να κάνω αυτό το tag αν και αύριο θα πάω μάλλον να πάρω καινούρια σορτσάκια! Το tag το πήρα απο το Miss Teen( kids- ofreneia) και μπορείτε να δείτε εδώ το TaG !!ΚαΝοΝεΣ :
1) Στην αρχή της ανάρτησης σου , πρέπει να ενημερώσεις από ποιόν πήρες το tag (δηλαδή είτε απο εδώ είτε απο τον Miss Teen) , καθώς και να βάλεις σύνδεσμο που να οδηγεί στο blog του . 
2) Πρέπει να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις . 
3) Οι 5 ερωτήσεις είναι παντοτε οι ίδιες και δεν αλλάζουν
4) Πρέπει να προτείνεις 5 άτομα για να πάρουν το tag ,  και να βάλεις σύνδεσμο που οδηγεί στο blog τους εκτός και αν τους tagαρεις όλους όσους το διαβάζουν και έχουν blog . 5) ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΟΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ SHORTS!
6) Κάτω από το σήμα του tag , πρέπει να βάλεις τον σύνδεσμο που οδηγεί στη ανάρτηση (http://kids-ofreneia.blogspot.com/2014/06/its-all-about-shorts-tag.html ) . 
7) Όταν το κάνεις , πρέπει να ενημερώσεις το ιστολόγιο MissTeen ( με μήνυμα ή με σχόλιο στην ανάρτησή του ) , διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες ( link back ) .
Οι ερωτήσεις
1) Τι τύπου σορτσάκια σου αρέσουν;
2) Απο ποιο μαγαζί ψωνίζεις πιο συχνά shorts;
3) Σου αρέσουν τα μονόχρωμα ή με σχέδια;
4) Με τι συνδυάζεις τα σορτσάκια σου;
5) Δείξε σε φωτογραφία τα αγαπημένα σου σορτσάκια (PIC)

Οι απαντήσεις μου:
1) Εμένα μου αρέσουν τα αθλητικά, τα τζίν, τα σορτσάκια που μπαίνουν στην μέση( δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομα)..κτλ. 
2) Συνήθως ψωνίζω απο τα stradivarius, Pull&Bear, Zara κ.α.
3) Εξαρτάται τα ρούχα που έχω να τα συνδυάσω! 
4) Λοιπόν θα πώ μόνο για το παρακάτω: Βάζω μια μπλέ  μπλούζα με τιράντες  και απο πάνω την πουκαμίσα μου και τα All star μου!!
5) Αυτό είναι το αγαπημένο μου<3 Είναι απο τα Zara( το πήρα το προηγούμενο καλοκαίρι)!

(Δυστυχώς δεν φαίνεται καλά:( )
Τώρα θα σας πω ποιά blog taggάρω!( Με τυχαία σειρά)
Αν έχω ξεχάσει κάποια φυσικά και μπορεί να κάνει το tag! ΑυΤα:))

2 σχόλια:

  1. Τέλεια,σε ευχαριστώ πολύ για το tag!!
    Θα κάνω το άρθρο όσο πιο σύντομα μπορώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για το tag! Μόλις το δημοσίευσα, αν θες ρίξε μια ματιά! Φιλάκια!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή