Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

I ♥ Spring Tag!

Γεια σας! Αυτο το tag το ειδα απο τη Βανεσα <3 Το βλογ της ειναι αυτο =http://teenage-girls-online.blogspot.gr/ ...Να πατε γιατι ειναι φοβερο! Λοιπον ειπα να κανω και γω αυτο το tag <3..

1)Αγαπημενο Ανοιξιατικο μανο?
(πφφ εκανα μια ωρα για να τραβηξω την φωτογραφια)
Λοιπον ειναι απο την TommyG και ειναι χρυσαφι  κανονικα και ειναι απο αυτα που εχουν απο πανω μαγνητη οποτε οταν το βαζεις με το μαγνητη βγαινει χρυσαφι με ασημενιες/χρυσαφενιες ριγες.

2) Ποιο είναι το Νο1 χρώμα από τα κραγιόν σου για την άνοιξη;

 Μμμ... Ειμαι 14 και δεν εχω κραγιον ..εχω ομως λιπ κλοςς ...Το αγαπημενο μου ειναι απο την AVON  λεγεται shine attrack ! Μου αρεσει παρα πολυ  αν και δεν το εχω χρησιμοποιησει σχεδον καθολου!( Δεν βασω φωτο γιατι και να βαλω δεν φαινονται τα γραμματα καθολου)

3)Δείξε το αγαπημένο σου φόρεμα για την άνοιξη!
 Λοιπον δεν μου αρεσουν τα φορεματα! Δεν με βολευουν και δεν εχω !


4)Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι; 
 Λατρευω τα τριανταφυλλα! Τα ασπρα ειναι τα αγαπημενα μου!




5)Ποιο είναι το αγαπημένο σου ανοιξιάτικο αξεσουάρ;  
Αγπημενο μου αξεσουαρ αυτη την εποχη ειναι ενα κολιε με μια κοκκινη καρδια! Καπως ετσι:
 


6) Ποια ανοιξιάτικη τάση λατρεύεις φέτος; 
 Τα φλοραλ ρουχα νομιζω ειναι αυτα που τεριαζουν γαντι σε αυτη την εποχη!


7)Αγαπημένο ανοιξιάτικο αρωματικό κερί;
 Λατρευω ενα κερι που εχω εδω και χρονια  στο δωματιο μου !Μυριζει σαν τσιχλοφουσκα και ειναι και για να διωχνει τα κουνουπια ...το λατρευω!


8)Αγαπημένο ανοιξιάτικο άρωμα/κολόνια; 
 Το αγαπημενο μου αρωμα ειναι απο την Be You! 
 
Mου αρεσει γιατι το αρωμα του διαρκει για πολλες ωρες! (Δεν ειναι αυτο στην εικονα)

9)Πώς είναι ο ανοιξιάτικος καιρός εκεί που μένεις;
Μου αρεσει παρα πολυ ο καιρος τωρα! Φοραω κοντομανικα και τιραντακια αν και εβρεχε μια μερα!



10)Τι αγαπάς περισσότερο στην Άνοιξη;

Αγαπαω τον καιρο που γινεται ολο και πιο ζεστος!

 
11)Κάνεις γενική φασίνα στο δωμάτιο σου την άνοιξη;
 Το δωματιο μου ειναι χαλια συνηθως  λογω σχολειο ...Το Πασχα καθομαι και το καθαριζω !


12)Τα σχέδια σου για το Πάσχα;
Το προιγουμενο Πασχα ετρωγα ολη μερα για αυτο το Πασχα αυτο δεν θα φαω πολυ! Επισης θα κανω μια μικρη επαλαληψη σε καποια μαθηματα οπως τα αρχαια!

Αυτααα! Οποιος θελει φυσικα κανει το tag !! Τα λεμεε:))))

4 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που έκανες το tag! Μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου Άννα μου! Φιλάκια πολλά! =)

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ! Δεν φανταζεσαι ποσο χαιρομαι που ηρθες στο βλογ μου:)

      Διαγραφή
    2. Τίποτα καλέ! Χαχα, έχεις πολύ όμορφο blog, το επισκέπτομαι συχνά!

      ~Βανέσα Τρ.~

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω πολυ! Και γω επισκευτομαι το δικο σου καθημερινα!

      Διαγραφή