Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Συμβουλές αποτρίχωσης

Γεια σας! Τι κάνετε; Λοιπόν χθες έκανα αποτρίχωση  με κερι   και  σκέφτηκα να σας πω εδώ διάφορες συμβουλές για μια σωστή αποτρίχωση! 
Καταρχάς κάνω αποτρίχωση  με κερι περίπου ενα χρόνο! ( Τον Μάιο κλείνω ενα χρόνο!) 
 Σε αυτό το άρθρο θα δείτε διαφορους τρόπους αποτρίχωσης και διάφορες συμβουλές ( Πιο συγκεκριμένα θα σας γράψω για τους δυο τρόπους που χρησιμοποιώ ( Ξυραφακι , αποτρίχωση με κερι( με μηχανή που ζεσταίνει το κερί και με ταινίες ) 
Να ξεκαθαρίσω οτι κάθε σώμα διαφέρει! Τις παρακάτω συμβουλές τις εφαρμόζω εγώ και μπορεί να μην ταριάζουμ 100% σε εσας! 


Ξυραφάκι: 
Λοιπόν ο χειρότερος τρόπος αποτρίχωσης ειναι το ξυραφάκι! Ιδικα στα πόδια καλύτερα να το αποφεύγετε! Εγώ χρησιμοποιώ στις μασχάλες γιατί με το κερί ( με μηχανη ) Δυστιχώς πονούσα! Επίσης χρησιμοποιώ ξυραφάκι γιατί ειναι μικρή η περιοχή και θέλω μεσα σε ενά λεπτο να έχω τελειώσει! Το ξυραφάκι όμως μπορεί να είναι ενας γρήγορος τρόπος αποτρίχωσης αλλά  1) Κάνει τις τρίχες να βγαίνουν πιο γρηγόρα ,πιο άγριες  και πιο μεγάλες με κάθε ξυρισμα 2) Μπορεί να κοπείς 3) Το δέρμα οσο πάει αγριεύει! .! Εγω ξυρίζω τις μασχάλες μου κάθε εβδομάδα( Εμένα γενικά οι τρίχες μου αργούν να βγουν! Θα σας πω και παρακάτω για αυτό το θέμα)  

Αποτριχωση με ταινιες: 
 
 Την πρώτη φορά που θα κάνετε αποτρίχωση καλύτερα να πάτε σε ενα αισθητικό! 

Υπάρχον δυο τρόποι αποτρίχωσης με κερί  με ταινίες και με μηχανη! Οι ταινίες ( βλέπετε την εικόνα) έχουν το κερί πάνω τους και εσείς το ζεσταίνεται. Εγώ χρησιμοποίησα μόνο μια φορά και δεν μου άρεσε! Γιατί προσπάθησα να τις ζεστάνω με το μπιστολάκο και δεν ζεσταίνονταν. Επίσης θεωρώ οτι η αποτρίχωση με μηχανή είναι πιο οικονομική! 

Αποτρίχωση:

Λοιπόν για αυτή την αποτρίχωση χρειάζεστε μια μηχανή veet ( κάνει 20 στα hontos center.  Αυτή η μηχανή έχει μέσα ενα ας πούμε πλαστικό κουτάκι που αυτό περιέχει το κερί! Όταν τελειώνει το κερί μπορείτε να πάρετε μονό το ανταλακτικό κουτί. Η αποτρίχωση με κερί είναι  ο καλύτερος τρόπος αποτριχωσης γιατι οι τρίχες βγαίνουν μετα απο ενα μήνα και ειναι πιο μαλακιές. Μετά απο λίγες φορές οι τρίχες αρχίζουν να σταματάνε να βγαίνουν ! Εμένα οι τρίχες μου, μου βγαινουν καθε 2 μήνες και εχουν εξαφανιστεί οι μισές ( Ευτιχώς)! 

Αυτά:)! Καλό βράδυ! Και..

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο άρθρο και πολύ χρήσιμο. Όταν είδα αυτό το άρθρο είπα από μέσα μου '' Επιτέλους, βρήκα την λ΄θση για την αποτρίχωση''. Έχω δωκιμάσει ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ, αλλά και πάλι πονάω. Με το ξυραφάκι όντως αγριεύει το δέρμα και με το κερί πονάει (τουλάχιστον εγώ πόνεσα...). Και τώρα προσπαθώ να κάνω με αποτριχωτική, αλλά και πάλι πονάω χδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποτρίχωση με κερί είναι διαφορετική σε κάθε άνθρωπο! Εγώ την πρώτη φορά πήγα με την κολλητή μου σε μια αισθητικό και ενω εγώ πονούσα λίγο η κολλητή που φώναζε απο τον πόνο! Ο πόνος με τον καιρό λιγοστεύει.

      Διαγραφή