Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ανοιξιάτικα συνολάκια!

Γεια σας!Τι κανετε? Σήμερα αποφάσισα να κάνω και άλλο άρθρο με συνολακια!
1) Λοιπόν αυτό εδώ ειναι επίσημο ντύσιμο! Για κάποιο γάμο , την εκκλησία κ.τ.λ.
Σκουλαρικια: €24 brooksbrothers.com
Παπουτσια: €72 nordstrom.com 
Παλτο:€210 (οοο) http://www.comptoirdescotonniers.co.uk
Μπλουζα: €18 missselfridge.com
Φουστα: €270 farfetch.com
Συνολο:594Ε ( OH MY GOD)

2)TΟ δευτερο ειναι για το σχολειο, βολτες κ.τ.λ.
Μπλουζα:€22 zalando.co.uk
Ζακετα: €6,05 missrebel.co.uk
Πατελόνι:€25 dorothyperkins.com 
Σκουφος:€12 ae.com
Σταρακια:€36 piperlime.gap.com 
Συνολο:100Ε

3)Το παρακάτω είναι το αγαπημένο μου!
Mπλούζα:  €22 victoriassecret.com
Σορτάκι:€47 jcrew.com 
Τζιν Ζακετα :€25 maurices.com
Σταρακια:  25-30Ε
Φουλαρι: €7,87 delias.com
Συνολο: 101 ( χωρις τα σταρακια)

4) Kαι αυτό ειίναι  ένα απο τα αγαπημένα μου! 
Μπλούζα:  €11 bodycentral.com
Πατελόνι: €58 topshop.com
 Τζιν ζακέτα:€71 madewell.com 
Παπούτσια:€40 zappos.com  
Συνολο:180

5) Αυτό εδώ το θεώρω πολύ ωραίο γιατι ειναι απλό.
Μπλούζα: €12 only.com
Πατελόνι: €540(οοοο) theoutnet.com
Ρολοι:  €16 forever21.com
Κολιε: €7,80 forever21.com  
Σύνολο:575,8 ( με το παντελόνι)

6) Αυτό εδώ μπορείς να το φορέσεις και σε βόλτα και σε μια πιο επίσημη έξοδο!
Φόρεμα:€85 houseoffraser.co.uk 
Παπούτσια:€8,66 jcpenney.com 
Κολιε:€635 ylang23.com
Τσάντα: €570 farfetch.com
Κραγιον:€29 johnlewis.com 
Σύνολο: 1327












Αυτά! Πείτε μου στα σχόλια που σας άρεσε περισσοτερο!

4 σχόλια:

  1. Το αγαπημένο μου είναι το 2ο αν και μου αρέσουν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Χαίρομαι που σου αρεσε!:) Εμένα τα αγαπημένα μου ειναι το 3,4,5!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραια αναρτηση! Πώς βαζεις φοντο στα συνολακια σου από πισω (αυτό το λευκο);;;ΠΛιζ όταν βρεις χρονο πες μου!!! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συνολάκια τα έκανα στην εφαρμογή POLYVORE και εκεί σου δίνουν την δυνατότητα να βάλεις ότι φόντο θες!

      Διαγραφή