Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

TMI tag

 Γεια σας! Κανω και δευτερο tag σημερα! Αυτο το ειδα απο το blog kids ofreneia. Για να πας ---> ΠΑΤΑ ΕΔΩ ! TMI ( = too much information ) Λοιπον παμε στις ερωτησεις γρηγορα γιατι ειναι πολλες!

Τι φορας τωρα;
Τις μπιτζαμουλες μου! 
Ησουν ποτε ερωτευμενη;
Ναι :)
Ποσο υψος εχεις;
 Η τελευταια  φορα που μετριθηκα ηταν πριν 1χρονο και ειμουν 1,59 ..Ειμαι στην αναπτυξη οποτε δεν ξερω ακριβως! 
Ποσα κιλα εισαι;
Παλι εχω να  ζυγιστω πολυ καιρο! Λογικα θα ειμαι τα ιδια κιλα δηλαδη 47 !
Εχεις τατουαζ;
Οχι ! Ειμαι μικρη ακομα!
Εχεις piercing?
Ναιστα αυτια!
Αγπημενη σειρα; 
Στην τηλεοραση ειναι το Κατω παρταλι<33
Στο ιντερνετ το Pretty Little liars<3333!!!
Κατι που σου λειπει;
Μμμμ... αυτος που μου αρεσει! 
Αγαπημενα συγκροτηματα;
Δεν εχω καποιο συγκεκριμενο! Ακουω τα παντα και μου αρεσουν τα παντα !
Αγαπημενο τραγουδι;
Μμ.. Τωρα αυτες τις μερες εχω κολλησει με το 
say something -cristina agirela ( ελπιζω να εγραψα σωστα το ονομα της)! 
Hey brother - Avicii 
young and beautiful -Lana del rey
Ποσο χρωνων εισαι; 
Ειμαι 14! 
Τι ζωδιο εισαι;
Ειμαι Υδροχοος! 
Αγαπημενος ηθοποιος;
μμμ... απο ξενους λατρευω τον jonny depp... στην ελλαδα υπαρχουν πολυ ωραιοι ηθοποιοι ..
Αγπημενο χρωμα;
 Το μαυρο και το κοκκινο! 
OTP ( Ποιους δυο ανθρωπους θελω να ειναι μαζι) 
Εεε.. δεν ξερω! Βασικα θελω να ειμαι μαζι με τον ..( Αν και δεν ρωταει αυτο η ερωτηση) 
Δυνατη ή απαλη μουσικη;
Εξαρταται τι νιωθω!
Που πηγαινεις οταν εισαι λυπημενη; 
Στο δωματιο μου! Συγκεκριμενα στο παραθυρο! ( Μου αρεσει να χαζευω τα βουνα , τη θαλασσα , τα σπιτια , τα παιδια που παιζουν εδω και εκει ...) 
Ποση ωρα σου παιρνει να κανεις μπανιο;
 Συνηθως 10 λεπτα .. Υπαρχουν  ομως φορεςπου μπενω στην μπανιερα και δεν θες να βγω!
Ποση ωρα σου παιρνει να ετημαστεις το πρωι;
 Κανενα 5λεπτο!
Εχεις μπει ποτε σε καβγα;
Ναι !
Ο λογος που ξεκινησες το blogging? 
Βαριομουν και δεν ειχα τι αλλο να κανω!
Ποιοι ειναι οι φοβοι σου;
Δεν φοβαμαι τιποτα! (Ειμαι πολυ γενναια ...και λιγο ψωναρα!) 
Το τελευταιο πραγμα που σε εκανε να κλαψεις;
εεε.. εκλαψα τελευταια φορα στην κηδεια της μητερας μιας φιλης μου!
Τελευταια φορα που ειπες σε καποιον οτι τον αγαπας;
Το προιγουμενο Σαββατο ..στην ξαδερφη μου!
Ποια ειναι η σημασια του ψευδονυμου που εχεις στο blogger ;
Δεν εχει και καποια σημασια! Απλως ηθελα να βαλω το Αννα που ειναι το ονομα μου και δεν το επερνε οποτε αρχισα να βαζω τυχαιες λεξεις και αριθμους απο διπλα!
Τελευταιο βιβλιο που διαβασες;
Το vampire diaries Νο 5
Τελευταια σειρα που ειδες;
Ειδα παρα 5 στο youtube!
Τελευταιο ατομο που μιλησες;
Ο αδερφος μου!
Αγαπημενο φαγητο;
μμμ... γαριδομακαροναδα και πολλα αλλα!
Μερος που θες να επισκεφτεις;
Θελω να παω... πουθενα δεν θελω να παω! Θελω να κατσω στο νησι μου!
Που ησουν πριν ;
Στην γειτονισσα μου!
Σου αρεσει καποιος;
ναι ;)))!!!
Τελευταια φορα που σε προσεβαλαν ;
...δεν θυμαμαι...
Αγαπημενη γλυκια γευση;
Δεν εχω καποια συγκεκριμενη! Ολα τα τρωω!
Παιζεις καποιο μουσικο οργανο ;
Οχι!
Τελευταιο αθλημα που εκανες;
Εκανα πριν μιση ωρα γυμναστικη πιανετε;
Αγαπημενο κοσμημα;
Τα κολιε!
Τελευταια φορα που βγηκες εξω με καποιον ;
Χθες με την κολλητη μου!! 


Αυταα! 


2 σχόλια: