Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

50 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα !

50 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα!


  1.  Είμαι 14 ετών! 
  2.  Είμαι Υδροχόος!:) 
  3.  Είμαι βιβλιοφάγος!!!!
  4.  Είμαι Ολυμπιακός και Οφη
  5.  Αγαπημένο μου άθλημα είναι το ποδόσφαιρο
  6.  Γούσταρα τον κολλητό μου για 6 χρόνια!
  7. Στα εφτά μου έπεσα και όλο μου το πρόσωπο είχε γίνει χαλια ! Τώρα ευτυχώς δεν φαίνεται τίποτα!
  8.  Αγαπάω την σοκολάτα! 
  9.  Έχω βαρεθεί τους ψεύτικους φίλους!
  10. Δεν αντέχω τους ανθρώπους που πρηζουν!
  11.  Βλέπω θρίλερ καθημερινά  πρωί, μεσημέρι, βράδυ! ( Είναι περίεργο αυτό έτσι;) 
  12.   Έχω να φορέσω φόρεμα από τα 6 μου!!!( Αυτό θα πει αγοροκόριτσο στο φουλ!) 
  13.  Έχω αμέτρητους φίλους άλλα 2-3 είναι εκεί όταν τους χρειαστώ!
  14.  Έχω 1 "sister" και 2 κολλητές!
  15. Το άρθρο αυτο το γράφω δεύτερη φόρα!
  16.  Ασχολούμαι με το blogging από τα 11 μου! 
  17.  Ήμουν μέλος στο σταρδολλ άλλα η κατάσταση εκεί δεν πήγαινε άλλο!
  18.  Ο αγαπημένος μου αριθμός είναι το 8 
  19.  Βλέπω pretty little liars συνέχεια!
  20.  Είπα οτι έχω μια μανία με τα αρώματα;
  21.  Είμαι πολύ καλή ηθοποιός!
  22.  Είμαι πολύ χαρούμενη που γράφω σε αυτό το blog ! 
  23.  Αγαπημένη μου γεύση παγωτό είναι η σοκολάτα:)
  24. Είμαι πολύ έξυπνη 
  25. Βαριέμαι πολύ!
  26. Σπαταλάω αμέτριτες ωρες για να βλέπω βιντεάκια στο youtube 
  27. Παλιά ειχα σταρδολλ άλλα βαρέθηκα και σταμάτησα πριν ενα χρόνο περιπου
  28. Τα μαλλία  μου ειναι σπαστά προς ίσια!
  29. Βλέπω μόνο ενα κανάλι στην τηλεόραση : Μega
  30. Βλέπω ακόμα παιδικές ταινίες!
  31. Μου αρέσει ο Μπομ Σφουγγαράκης
  32. Μισώ την barbie (Ιδικα οι νέες τις ταινίες ειναι χάλια)
  33. Θέλω να γίνω ηθοποιός ή ψυχολόγος
  34. Μοιράζομαι το ιδιο δωμάτιο με τον αδερφό μου:(
  35. Μετρίθηκα την προιγουμενη εβδομαδα και ήμουν 1,64
  36. Δεν βγαίνω απο το σπίτι αν τα μαλλιά μου δεν ειναι καλοχτενισμένα
  37. Μου αρέσουν πολύ  τα αρώματα
  38.  Μαθαινω αγγλικα και γαλλικα <33333
  39. Πιστεύω οτι υπαρχουν φαντάσματα και εξωγιηνοι!
  40. Δεν φοβάμαι τιποτα! 
  41.  Η αγαπημένη μου εποχή είναι το Καλοκαίρι
  42. Τα μαλλιά μου ειναι περίπου 4,5 δάκτυλα κατω απο τους ωμους μου
  43. Η τελευταία ταινία που ειίδα ήταν το LOL #MileyCyrus
  44. Το καλοκαίρι γίνομαι μαυρη απο τον ήλιο και τα μαλλιά μου ξανθενουν 
  45. Θέλω να κάνω δίδιμα γιατι κάνεις 2 παιδια γλιτώνοντας μια γέννα!
  46.  Μου αρέσει πολυ να βγάζω φωτογραφέες τον ευατο μου #Selfie
  47. Μικρή ήθελα να γίνω δασκάλα
  48. Μου αρέσουν τα all star 
  49. Αγαπημένο μου μάθημα είναι τα μαθηματικά
  50. Αγαπημένο μου χρώμα είναι το μαύρο
Αυτά::)))

2 σχόλια: