Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Οι καρδιοκλεφτες 2: Ερωτευμενες καρδιες

Ειχα καιρο να γραψω βιβλιο του μηνα για αυτο αποφασισα να σας γραψω παλι ενα απο τα αγαπημενα μου βιβλια ( Μονο τα αγαπημενα μου σας γραφω)!
 

  Περιληψη:
Η Αλέξια, η Ρέιβεν, η Κέλι και η Σίντνεϊ ήταν πάντα η μία στο πλευρό της άλλης σε καλές και κακές στιγμές, σε ερωτικά σκιρτήματα και χωρισμούς. Μέχρι που ένα καλοκαίρι η φιλία τους δοκιμάστηκε με τρόπο που καμιά δεν μπορούσε να φανταστεί.
ΤΡΙΑ ΑΓΟΡΙΑ
Η Σίντνεϊ και ο Ντρου τα ξαναβρίσκουν, αλλά ο παράδεισός τους δεν είναι τέλειος. Η Ρέιβεν όντως είναι ερωτευμένη με τον Χόρας, αλλά δεν είναι σίγουρη ότι η σχέση τους θα αντέξει τα χιλιόμετρα που τους χωρίζουν. Η Αλέξια και ο Μπεν είναι καλύτερα από ποτέ μεταξύ τους, αν εξαιρέσεις αυτή τη φοβερή απόφαση που δεν μπορεί να πάρει η Αλέξια.
ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΝΟΝΕΣ
Καθώς η Κέλι παραμένει η μοναδική της παρέας που δεν έχει φίλο, οι υπόλοιπες φτιάχνουν μια λίστα με κανόνες για να τη βοηθήσουν να βρει τον έρωτα της ζωής της. Πολύ σύντομα, όμως, θα μπλεχτούν όλες με τους κανόνες αυτούς, ενώ η Κέλι θα ερωτευτεί το μοναδικό αγόρι το οποίο δεν μπορεί να αποκτήσει…
Μια σύγχρονη ιστορία για φιλίες, έρωτες και αγόρια.


Η σειρα αυτη εχει 3 βιβλια. Για να πω την αληθεια δεν εχω διαβασει το πρωτο και οταν η μαμα μου πηρε το 2 σκεφτηκα οτι  θα  ηταν βλακεια να διαβασω το 2 ενω δεν εχω διαβασει το 1 ! Με το που αρχισα να διαβαζω ομως δεν μπορουσα να σταματησω! Το διαβασα μεσα σε 1,5 μερα! Ειναι καταπληκτικο και το προτινω σε ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ σας! Ενιωσα σαν να ειμαι εχω μεσα στο βιβλιο και λατρευψα την Κελι και τον Τρου!
Διαβαστε το και δεν θα χασετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου