Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Empties

Γεια σας! Αυτό είναι το τελευταίο άρθρο που κάνω αυτό το τριήμερο .Επηρεασμένη  απο διάφορες youtubers που κάνουν βίντεο με empties, σκέφτηκα να κάνω και εγώ ένα άρθρο με empties γιατί εχω πολλες άδειες συσκευασίες απο διάφορα καλλιντικά ,μανό κ.τ.λ.!
 1) Ας ξεκινησουμε απο τα μανο που είτε είναι χαλασμένα είτε είναι αδεια!  Εγώ δενπολύ βαφω τα νύχια μου για αυτό μοιράζομαι τα μανο με την μαμά μου!
 
1) Το πρώτο μανό είναι ένα πορτοκαλί μανό απο την Erre Due και είναι το μονο μανό που δεν μου άρεσε! Για να βάψεις τα νυχια σου πορτοκαλί- πορτοκαλί πρεπει να βαλεις 5 στρώσεις! 
2) Ειναι ενα μανό σε χρώμα ροζ της μπαρμπις. Ειναι απο την Rapsodi και δεν έχω να σχολιάσω κάτι σε αυτό γιατι το έχω βάλει μόνο μια φορα! 
3) Αυτο το μανο ηταν το αγαπημένο μου .Δυστιχως ξεράθηκε:(! 
Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω πολλά κραγιόν, εχω πολλές σκιες! 
4)Το παρακατω λιπκλοσς ήταν φρική να το πω; Δεν ξέρω αν υπάρχει καποιά λέξη για αυτό το πραγμα! Καταρχάς μεσα στην συσκευασία του φαίνεται οτι ειναι καπώς ροζ- κοκκινο- πορτοκαλί. Δυστιχώς ομώς ειναι περίπου σαν ένα πάρα πολύ έντονο κοραλλί! Εγω αυτό το χρωμα δεν μπορούσα να το βάλω πουθενα και το έδωσα στην μαμά μου! 
  
5) 
 
 Αυτό το ρουζ ήταν φοβερό! Μου άρεσε πάρα πολύ:)! 
6) Παμε τωρα στις μασκαρες που μου εχουν τελιώσει! 
 Η πρωτη ειναι απο την Avon και ήταν πολύ καλή γιατί εκανε τις βλεφαρίδες πολύ μεγαλες!
Η δευτερη ειναι απο την Korres και ηταν και αυτή καλή! Βασικά μου άρεσε επειδή ηταν καφέ χρώμα!


Αυτάαα! Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο αυτό! Είναι διαφορετίκο και βασικά για αυτό το έκανα! Όποιος θέλει μπορεί είτε απο κάτω είτε στο βλογ του να γραψεί και αυτός πράγματα που του έχουν τελειώσει! Καλή Ανάσταση! Ααα, Θα ήθελα να μου πείτε στα σχόλια αν θέλετε και άλλα άρθρα με παρόμοιο θέμα! :)

 

2 σχόλια:

  1. oraia h anartisi soy! Kane kai allew tetoies!
    Episis ua huela na kaneis kai alla anoijiatika sinolakia , kai alles askiseis gymnastikis ,kai alles sintagies...Telos ua iuela afieroma stin Lana Del rey , lucy hale!

    ΑπάντησηΔιαγραφή