Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Σαραντα πραγματα που θελω να σου πω!

 Λοιπον νομιζω οτι εχω ξαναπει οτι ειμαι βιβλιοφαγος και οτι Υπερλατρευω τα βιβλια! Εκει που κοιτουσα το Ερωτευμενες καρδιες για το προιγουμενο αρθρο ειδα το Σαραντα πραγματα που θελω να σου πω ... Δεν υπηρχε περιπτωση να περιμενω ενα μηνα για να  γραψω για αυτο ! ( Ναι ,ναι ειμαι τρελη , αγαπαω τα βιβλια και μακαρι να ειχα το χρονο να γραφω αρθρα μονο με βιβλια:)) !!

 περιληψη:
Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Η Έιμι φαίνεται να έχει την τέλεια ζωή: γονείς που την καταλαβαίνουν, ένα καυτό αγόρι και την καλύτερη κολλητή. Κρατάει και μια διαδικτυακή στήλη με συμβουλές προς τους εφήβους προκειμένου να πάρουν τον έλεγχο της ζωής τους. Όταν όμως στο σχολείο κάνει την εμφάνισή του ένας σούπερ τύπος, η Έιμι είναι ανίκανη να ακολουθήσει τις ίδιες τις συμβουλές της. Ο Πιτ είναι το κλασικό «κακό» αγόρι. Είναι όλα όσα δεν είναι η Έιμι: άγριος, χωρίς φιλοδοξίες και λίγο επικίνδυνος. Και παρόλο που η Έιμι τα συνειδητοποιεί όλα αυτά, δεν μπορεί να κρατηθεί μακριά του. Και όσο πιο πολύ κολλάει μαζί του, τόσο περισσότερο ραγίζει η σχέση της με τον Γκρίφιν. Ένα λάθος, μια στιγμιαία απώλεια ελέγχου αρκεί για να καταστρέψει για πάντα το μέλλον της…

Το βιβλιο λεγεται Σαραντα πραγματα που θελω να σου πω και το διαβασα γιατι η κολλητη μου με επριξε να το διαβασω! ( Τι σοι βιβλιοφαγος ειμαι ?) Ας παρω τα πραγματα απο την αρχη! Η κολλητη μου διαβασει τελιως διαφορετικα βιβλια απο μενα! Και βασικα δεν διαβαζει συχνα εξωσχολικα βιβλια. Οταν μου ειπε να το διαβασω εγω  διαβαζα ειδη ενα αλλο και για αυτο με επριξε λεγοντας μου οτι το βιβλιο ειναι φοβερο και οτι πρεπει να σταματησω να διαβαζω το αλλο και τετοια! Αρχισα λοιπον  να το διαβαζω και  το αγαπησα! Το προτινω και αυτο σε ολες που νομιζεται οτι η ζωη σας ειναι χαλια! Σε ολες που πιστευεται οτι ερωτευτικατε το λαθος αγορι !







Αυτααα ! Πειτε μου αν το εχετε διαβασει και αν σας αρεσε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου