Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

TAG:Summer and Souvenirs :)

Γειά σας! Λοιπόν σήμερα θα κάνω αυτό το tag! ~ Ναι ξέρω έχω να γράψω καιρό αλλα θα σας εξήγησω άλλη φορά γιατί! ~ Αυτό το tag το είδα στο Net girls 4 :)
Κανονες:
1) Πρεπει να κανεις tag πανω απο 5 blog!
2) Στην αρχή της ανάρτησης να αναφέρεις απο που πηρες το tag (δηλαδή ποιο blog σε έκανε tag)
3) Απαντας σε ολες τις ερωτησεις:)

Ερωτήσεις- απαντήσεις μου:
1η : '' Σου αρεσουν τα souvenir; Αν ναι γιατι;"
 Μου αρέσουν γιατί με " συνδέουν" με το παρελθόν μου και αγαπημένα μου πρόσωπα! 

2η:'' Εχεις παρει ποτε souvenir σε καποιον φιλο σου;" 
 Όχι.. βασικά έχω δώσει σε μια φίλη μου ένα souvenir αλλά δεν το είχα πάρει για αυτή.. Κανονικά το δώρο δεν δωρίζεται αλλά της άρεσε πάρα πολύ !

3η: '' Που πηγες διακοπες φετος; Και αν δεν σκοπευεις να πας.που θα ηθελες να πας στο μελλον!;''
 Λοιπόν μένω στην Κρήτη και κάθε χρόνο πηγαίνουμε διακοπές σε 2-3 μέρη της Κρήτης! Μέχρι τώρα έχω πάει διακοπές στα Χανιά και στην Ψαρή Φοράδα ( μάλλον δεν ξέρετε κατά που πέφτει αυτό ) 

4η:''Ποιο ειναι το αγαπημενο σου souvenir;''
Είναι μια νεράιδα από πηλό που μου την είχε πάρει η κολλητή μου από το Λασίθι!

5η: ''Aγαπημενη αναμνηση απο τις διακοπες σου;'
 Αγαπημένη?? Έχω πολλές αναμνήσεις και δεν θέλω να αδικήσω καμία!

6η:'' Η πιο τρελη τιμη που εδωσες για souvenir;''
 40 ευρώ :/

7η:'' Απο ποιες περιοχες εχεις παρει souvenir;''
 Λοιπόν για να μην αρχίσω να λέω περιοχές μόνο στην Κρήτη θα πω περιοχές εκτός την Κρήτη. Μυκήνες , Αθήνα, Ναύπλιο.....

8η: ''Θα εκανες ποτε σε καποιον δωρο souvenir;''
 Ναι , γιατί .οχιι?

9η: ''Προτιμας παραλια με αμμο ή με πετραδακια;''
 Με άμμο :) ( ΜυΣτΙκΟ: Για να φτιάχνω κάστρα στην άμμο) 

10η: Πισινα ή Θαλασσα;
 Εξαρτάται τον καιρό!

Δική μου ερώτηση: Θα μπορούσες να ζήσεις μακριά από την θάλασσα?
Νο Νο Νο ! Δεν ξέρω πως είναι να ζεις μακριά από την θάλασσα, και δεν θέλω να μάθω! 

 Λοιπόν 5 άλλα Blog που tagάρω 
Δεν έβρισκα και άλλα για αυτό όποια το δει μπορεί να το κάνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου