Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ερωτήσεις

Γεια σας! Σήμερα έγραψα χημεία και γαλλικά! Τελειώνουμε σιγά-σιγά:!!
 Λοιπόν σκέφτηκα οτι επειδή δεν έχω πολύ χρόνο για να αφιερώσω σε κάποιο καινούριο άρθρο να μου γράψετε στα σχόλια ερωτησουλες και μετά να τις απαντήσω στο επόμενο άρθρο! Οι ερωτήσεις αυτές μπορούν να έχουν όποιο θέμα θέτε , είτε να με ρωτήσετε κάτι είτε αν  θέλετε κάποια συμβουλή πάνω σε κάποιο θέμα! Επίσης θέλω να μου πείτε αν θέλετε να υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο για να γράφετε τις ερωτήσεις και μετά να κάνω το  άρθρο ή θέλετε να γράψω  το  άρθρο με τις ερωτήσεις που θα μου έχετε κάνει και μετά αν μαζευτούν και άλλες να προσθέσω τις ερωτήσεις στο άρθρο?

Λοιπόν περιμένω την γνώμη σας και τι ερωτήσεις:)

8 σχόλια:

  1. Oraia uelo na moy peis tin gnomi soy gia kati! Poia ueoreis oti einai i sosti hlikia gia na jekinisei kapoios tin sejoyaliki toy zoi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Άννα μου. Η δικιά μου ερώτηση είναι η εξής: από ποια ηλικία μπορεί ένα κορίτσι να χρησιμοποιεί ενυδατικές κρέμες και γενικότερα gel καθαρισμού για το πρόσωπό της; Θα περιμένω το άρθρο με τις απαντήσεις.

    Καλό σου βράδυ
    ~Εύα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω πολλες ερωτησεις:
    1) θελω να κανω ανταγιες στα μαλλια μου( να τα βαψω) και ολοι μου λενε να μην το κανω γιατι οι βαφες κανουν κακο! Τι να κανω? υπαρχουν αλλη τροποινα βαψω τα μαλλια μου?
    2) Για την αποτριψωση προτιμας κερι ή μηχανη ξυρισματος?
    3) (αυτη την ερωτηση την απαντας αν θες) απο ποια ηλικια σου ηρθε η περιοδος? εγω ειμαι 14,6 και δεν μου εχει ερθει. εχω αγχοθει γιατι ολες οι φιλες μου εχουν!
    4)Ειναι αληθεια οτι αν σου ερθει περιοδος δεν ψιλωνεις καθολου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πιστευεις οτι ειναι σωστο να χαρακωνομαστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή