Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

πραγματα που με κανουν υπερβολικα χαρουμενη !

Μολις ειδα το  καινουριο βιντεο της Μαρας με τιτλο" πραγματα που με κανουν υπερβολικα χαρουμενη" ( να το δειτε! Το καναλι λεγεται : MyGreekBurlesque

Λοιπον απο οτι καταλαβατε η αναρτηση αυτη εχει να κανει με πραγματα που με κανουν υπερβολικα χαρουμενη αν και δεν θα επρεπε! 
1) Οταν οι φιλοι μου ειναι χαρουμενοι σκαω απο ευτιχια! Πραγμα που μερικες φορες ειναι τελιως λαθος γιατι εγω χαιρομαι στις χαρες τους και αυτοι με θαφουν πισω απο την πλατη και τετοια! 
2) Η σοκολατα! Αυτο! Δεν υπαρχει εξηγησει απλως αν φαω σοκολατα ειμαι παρα μα παρα πολυ χαρουμενη 
3) Στις ταινιες ειμαι πολυ χαρουμενη οταν στο τελος νικαει παντα ο καλος! ( δεν εχω δει καμια ταινια που να νικαει δει καμια ταινια που να νικαει στο τελος το κακο..αν εχετε δει τετοια ταινια πεστε το μου ) Ααα επισης λεω συχνα στις φιλες μου το ρητο: Το καλο κερδιζει παντα στο τελος, αν δεν εχει κερδισει δεν εχει ερθει το τελος!!! ( εντομεταξυ κανω αναρτηση για πραγματα που με κανουν χαρουμενη και μολις πεταξα ενα ρητο ;  ) 
4) Ειμαι χαρουμενη οταν κανω επικινδυνα πραγματα οπως παρκουρ και τετοια! 
5) Τα θριλερ ειναι το καλυτερο ειος ταινιας για μενα για 2 απλους λογους! 
α) σου περνανε το μηνυμα : οτι δεν χρειαζεσαι να δεις κατι και να πιστεψεις! Κανεις δεν εχει δει τον αγιο Βασιλη αλλα ολοι πιστευαμε μικρα! 
β) μου φαινονται αστεια!!! Για παραδειγμα ειδα ενα θριλερ με σκοτωμους και τετοια και ειχα σκασει στα γελια! no hope for humanity !! 
6) η γυμναστικη με κανει παρα πολυ χαρουμενη γιατι κανω κατι για εμενα !
7) Εχω γεμισει τον ενα τοιχο του δωματιου μου με φωτογραφιες απο τοτε που γεννηθηκα μεχρι τωρα και οταν ξαπλωνω ακριβως απεναντι ειναι αυτος ο τοιχος !! πφφ πολλες αναμνησεις! 
Κατι ασχετο: Να μην γυρνας σε ολα αυτα που δεν θα ξαναζησεις,
ο ανθρωπος με ελπιδες ζει και οχι με αναμνησεις!!  ( ωπ μια μαντιναδα αφιερωμενη σε οσους σκεφτονται το παρελθον τους παραπανω απο οτι πρεπει!
8) Οταν ειμαι με την κολλητη μου και δεν μιλαει καμια και σκεφτομαστε το ιδιο πραγμα... ειναι παρα πολυ ωραιο συναισθημα να υπαρχει σιωπη και να ξερεις οι επικοινωνεις με τον αλλο! ( καη μετα δεν μιλαμε πολυ..γιατι το ονειρο ζει στην σιωπη.. με το βλεμμα στους περαστικους να χα χιλιες σιωπες να ακους!ωπ και ενα τραγουδακι) Δεν του μιλω , δεν μου μιλει, δεν μιλουμε , εμεις που δεν κατεχαμε ιντα να πρωτοπουμε( ωπ και μια μαντιναδα)Τι εχω παθει σημερα;;
9) Τα τραγουδια που μιλανε για σχεσεις με κανουν πολυ χαρουμενη και δεν ξερω γιατι! (Της αγαπης την χωρα, θα χω τωρα προρισμο, εισιτηριο δεν εχω μοναχα τον χωρισμο... Δες πως η ζωη ειναι μια σταλα ταξιδι και πιες με ενα φιλι τον κοσμο θελει θαρρος και αληθεια  μαζι ομως εσυ εισαι τραγουδι εισαι τραγουδι εισαι 
.πονος και γω σε κυνηγω δεν σε αφηνω για αλλο τιποτα πανω στην γη ναι δεν αφηνω την τρελα αυτη για αλλο τιποτα πανω στην γηηηη! / Τα εχω παιξει! ) 
10) Τελος ( επιτελους τελιωσα) με κανει πολυ χαρουμενη η κουβερτα μου!!! ( omg και 3lol) Η κουβερτουλα μου ειναι πολυ ζεστη !! 

4 σχόλια:

  1. Ωραίοοοοο... οι μαντινάδες και τα τραγούδια μ' άρεσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίοοοοο... οι μαντινάδες και τα τραγούδια μ' άρεσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ ! Αν θες και εχεις χρονο γραψε και εσυ αυτα που σε κανουν υπερβολικα χαρουμενη!

      Διαγραφή