Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Τι εχω μεσα στο τσαντακι πρωτων βοηθειων

Γεια σας! Τι κανετε; Αυτο ο αρθρο το εχω γραψει εδω και 3 μηνες και ειχα ξεχασει να το ανεβασω! Πριν 3 μηνε  ειχα αλλα πραγματα μεσα στο τσαντακι (nesesery)  μου , οποτε το ξαναγραφω! 
 
Το τσαντακι μου: 

Για να πω την αληθεια δεν θυμαμαι απο που το πηρα ....Αλλα μου αρεσει γιατι χωραει πολλα πραγματα (αμα δειτε ειναι ετοιμο να ανοιξει το φερμουαρ μονο του ;) ) ... Επισης μου αρεσει γιατι λεει πανω διαφορες λεξεις οπως real life , fashion και τετοια!
 Παμε λοιπον να δουμε τι εχω μεσα;
Στην μικρη θηκη εχω :

1) 2 λιποζαν 
2) Ενα πορτοφολακι που εχει μεσα μικρα λαστιχακια 
3) Μια Logo στιγμης που κολλαει τα παντα! 

Στην μεγαλη θηκη εχω :
1) Μια κολονια BU( be you) ! Που μυριζει τελεια και την εχω σχεδον τελιωσει:( ! Ευτυχως την εχει ακομα το σουπερ μαρκετ που ψωνιζουμε! ( Ναι την πηρα απο σουπερ μαρκετ! ) 
2)Ενα αποσμητικο - αντιιδρωτικο που το χρησιμοποιω σε ελαχιστες περιπτωσεις γιατι δεν κανει ( περισσοτερες λεπτομερειες στο περιοδικο που θα βγει τον Απριλιο...Αν θατε πηγαινετε στην σελιδα του περιοδικου του Μαρτιου!) 
3) Ενα λιπ κλος απο την Avon  απο τη σειρα shine attrack 
4) Μια κρεμα για τα σπυρακια απο την  REN ! (εχω κανει αρθρο για τις κρεμες μου για τα σπυρακια ... αν θετε τον τιτλο του αρθρου επειδη τωρα δεν τον θυμαμαι ρωτηστε με στα σχολια και θα το ψαξω!
5)Ενα δειγμα αντιλιακου ( που και αυτο ειναι στο αρθρο με τις κρεμες)
6) Δειγματα make up! 


Αυτα ηταν ! Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το διαφορετικο αρθρο!!! 

Καλο βραδυ! 
Ωππ μολις θημηθηκα οτι στα τελευταια αρθρα εχω ξεχασει να κανω αφιερωσεις! 
Λοιπον αφιερωνω σε ολες το τραγουδι που ακουω τωρΑ! 
Katy perry -dark horse !
Αν δεν το εχετε ακουσει ,πηγαινετε και πειτε μου αν σας αρεσε στα σχολια!
Επισης πειτε αν θετε και αλλα τετοια αρθρα στα σχολια !!!!
( Προσπαθω να σας κανω πληση εγκεφαλου για να σχολιασετε)))
ΔΙΑΒΑΣΕ την παρακατω προταση δυνατα:
Ναι Αννα σου υποσχομαι οτι θα σχολιαζω απο δω και περα καθε αρθρο σου ξεκινοντας απο αυτο! ( ωπ μολις μου το υποσχεθηκες!!!) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου