Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Ενα μεγαλο ευχαριστω..εχω προβλημα

Γεια σας! Αυτο το αρθρο το εκανα για 3 λογους :

1) Θελω να σας πω οτι σας ευχαριστω πολυ που ερχεστε στο βλογ καθημερινα (οι προβολες ολο και ανεβαινουν)  αν και θα ηθελα να δω και καποιο σχολιακι!!!

2) Το ιντερνετ μας εχει προβλημα και δεν μπορω να μπω ουτε απο υπολογιστη ουτε απο τηλεφωνο !Τωρα ειμαι σε ιντερνετ καφε για να κανω αυτο το αρθρο !Θα προσπαθησω να ερχομαι εδω στο ινερνετ καφε οσο πιο συχνα μπορω και να ανεβαζω αρθρα ! Δυστιχως  δεν μπορω να σας πω οτι μεχρι ασπουμε την αλλη εβδομαδα θα εχει φτιαχτει το προβλημα σιγουρα!:(


3) Το τελευταιο πραγμα που ηθελα να πω σχετιζεται με τον δευτερο λογο που εκανα το αρθρο .. Εχω γραψει στο τετραδιο, που σας εχω πει σε παλιοτερες αναρτησεις (για οσες δεν το ξερετε εχω ενα τετραδιο και εκει γραφω τις αναρτησεις πρν τις γραψω εδω!)  ...Τι ηθελα να πω ?? ΑΑΑ ναι οτι εχω γραψει εκει 5 αρθρα αλλα το θεμα ειναι οτι δεν ξερω αν θα προλαβω να ανεβασω καποια σημερα ή στο κοντινο μελλον γιατι οπως ειπα ειμαι απο ιντερνετ καφε( καθως  πρεπει να πληρωνω καθε 15 λεπτα για να καθομαι στον υπολογιστη αλλα 15...)


ΖΗΤΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΟΠΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου