Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

μηπως ηρθε η ωρα να φευγω;

Δεν ξερω αν καταλαβατε το θεμα αυτης της αναρτησης απο τον τιτλο... Λοιπον γραφω σε αυτο το blog πολυ καιρο!         
Πιστευω οτι φαινεται ποσο πολυ μου αρεσει το blogging καθως αν προλαβαινω γραφω πολλες αναρτησεις σε μια μερα! Ομως παιδια θελω την βοηθεια σας! Θελω να δω οτι αυτο που κανω εδω εχει ανταποδωση! Θέλω να πιστευω οτι σε καποιον αρεσουν οι αναρτησεις! Δεν ειμαι επαγγελματιας και φυσικα δεν γραφω τελεια...Ενω βλεπω το blog να εχει λιγες προβολες καθε μερα δεν εχω δει ποτε ενα σχολιο για να παρω δυναμη να συναχισω αυτο που κανω! Να δω ενα σχολιο ζηταω για να καραλαβω αν οντως αξιζει να γραφω εδω ή αν απλως χανω την ωρα μου!Υπαρχουν και αλλα βλογ που εχουν περασει απο αυτη την φαση και τωρα εχουν παρα πολλες προβολες , σχολια κ.α. 
Μηπως κανω εγω. κατι λαθος και δεν σας αρεσω για αυτο; μηπως οι αναρτησεις μου δεν σας κινουν το ενδιαφερον; Αν οντως γινεται κατι απο ολα αυτα γιατι δεν μου το λετε;:/πιστευω οτι δεν ζηταω πολλα :/ Αν δεν μου αρεσε τοσο πολυ να γραφω θα τα ειχα παρατησει μεχρι τωρα!!!:/

Αυτααα...  ελπιζω να περνατε καλα και να εχει καλο καιρο για να πεταξουμε χαρταετο! 

4 σχόλια:

  1. μου αρεσει πολυ το μπλογκ σου και αντιμετοπιζω και εγω το ιδιο προβλημα στο georgiasnews.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ αλλά μάλλον πρέπει να γίνεις πιο πρωτότυπη και να γράφεις πιο ενδιαφέροντα άρθρα για να μαζέψεις περισσότερους αναγνώστες!

      Διαγραφή
  2. εγω τωρα αρχισα να σε διαβαζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω σημερα επισκευτηκα το blog δου γτ δεν ξερω τι δωρο να παρω για μια φιλη μμ που εχει γενεθλια..με βοηθησες αρκετα! Επομενως αναρτεις χρησιμα πραγματα . Μην σταματησεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή