Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Ηρθε η ανοιξη! -σοφα λογια!!!


Λοιπον ηθελα να κανω 2 αναρτησεις αλλα επειδη μαλλον δν θα προλαβω να κανω 2 ολοκληρωμενες θα κανω και τις δυο μαζι !!! Σημερα δεν ξερω γιατι αλλα θελω να κανω συνεχεια αναρτησεις , παιζει να εχω αποθηκευση 3-4 για να τις ανεβασω τις επομενες μερες ( να μην πεσουν ολες μαζι) 

Ηρθε η ανοιξηηηηη! 
Ηρθε η Ανοιξη μαζι  με τον Μαρτη και τωρα ηρθε η ωρα να κανω κατι που καθηστερω εδω και δυο μηνες περιπου
! Πρεπει να ξεκαθαρισω την ντουλαπα μου!!!! Καθε χρονο ξεκαθαριζω τα ρουχα που εχει η ντουλαπα μου για 3 απλους λογους:
1) για να ξερω τι εχω 
2) για να εχω ρουχα να πιανουν χωρο στην ντουλαπα μου ενω δεν μου κανουν , δεν τα φοραω κ.α.
3) γιατι η μαμα μου μου το λεει! 
(δεν ειμαι μαμακιας!!!) 

Λοιπον να σας πω τι κανω για να γλιτωσω χρονο και να τελιωσω πιο γρηγορα το ξεκαθαρισμα γιατι καποια απο εσας μπορει να θελει να κανει ξεκαθαρισμα στην ντουλαπα της! 
Καταρχας βγαζω ολα τα ρουχα απο την ντουλαπα και τα "πεταω " στο κρεβατι! Καθαριζω με ενα σφουγγαρι τα ραφια γιατι μεσα σε ενα χρονο θα εχουν γεμισει σκονη! 
Μετα χωρισω σε κατηγοριες τα ρουχα! Αρχικα στα καλοκαιρινα και χειμωνιατικα και επειτα τα χωριζω σε τρεις υποκατηγοριες τα καθαρα (που μου αρεσουν ) , τα λερωμενα (που θελουν πλισιμο και εχω ξεχασει να τα δωσω στην μανα μου) και στα παλια που ειτε δεν μου κανουν ειτε δεν μου αρεσουν !!! 
Τα καθαρα χειμωνιατικα τα βαζω τωρα στα πανω ραφια και τα καλοκαιρινα στα κατω! Τα απλυτα τα δινω στην μαμα μου να τα πληνει και τα παλια τα δινω στην μικρη μου ξαδερφη(οποια ειναι σκισμενα πανε στα σκουπιδια) !
Αν εσεις τωρα δεν εχετε μια μικρη ξαδερφη μπορειται να τα δωσετε στην εκκλησια ή στο κοινωνικο παντοπωλειο της γειτονιας/ δημου σας! 

Αυτα λοιπον για την ξεκαθαριση! 

Παμε τωρα στο δευτερο θεμα (μου φαινεται τελικα οτι η αναρτηση θα βγει πολυ μεγαλυτερη απο οσο περιμενα) 
σοφα λογια
εψαξα και βρηκα "σοφα λογια" ......οπως :

- Δεν μπορεις να τα εχεις ολα ! που θα τα εβαζες;;;

-Παντα ισχυει ο νομος 50-50-90! 
οταν η πιθανοτητα να κανεις κατι σωστο ειναι 50-50 , κατα 90%. θα κανεις λαθος (that 's life ) 

- το τελος του πολεμου το βλεπουν μονο οι νεκροι !

-Εαν κρατας 10 τριανταφυλλα μπορστα σε ενα καθρεφτη θα δεις τα 11 πιο ομορφα πραγματα στον κοσμο! 

- το γελιο αδιαζει τα πνευμονια και γεμιζει την ψυχη 

-η ιεραρχια ειναι οπως το ραφι! Οσο πιο ψιλα τοσο πιο αχρηστο 

- Δεν θελω μα χαμογελας οταν με σκεφτεσαι , θεκω να με σκεφτεσαι οταν χαμογελας!

αυτααα! σας αφιερωνω τραγουδακι!!!!

Χιλιες σιωπες! 
Στις βραδινες περιπλανησεις μας 
μες στην πολη τον αχο 
τις θαμπες φωνες των αγνωστων 
σκορπαει ο αερας εκει κι δω 

μου κρατας το χερισε κρατω
με κοιτας για μια στιγμη
το μεγαλο μας το ονειρο 
σου εξηγω με ενα φιλι

Και μετα δεν μιλαμε πολυ 
γιατι το  ονειρο ζει στην σιωπη 
με τι βλεμμα στου περαστικους
να χα χιλιες σιωπες να ακους !!!

1 σχόλιο: