Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Πως να κανετε μπουκλες χωρις θερμοτητα !

Κοριτσαρες νεο αρθρο! Ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι ετοιμαζω πολλα ακομα αρθρα και γιατι ειναι Παρασκευη ...

 Λοιπον μπουκλες μπορειτε να κανετε με πολλους τροπους!Οπως με το ψαλιδι (δες το παρακατω βιντεο)...Μπορειτε ομως να κανετε και χωρις θερμοτητα! Εγω εχω βρει ενα βιντεακι με ενα τροπο που μπορειτε να κανετε μπουκλες και επισης εγω κανω ενα διαφορετικο τροπο που το βρηκα μονη μου!(αυτο το τροπο μπορει να το ξερετε ..απλως εγω δεν το ηξερα και εκανα τα μαλλια μπουκλες "τυχαια") !
 

Αυτο το βιντεο δειχνει πως να κανετε μουκλες με πρεσα!


 
Και αυτο σας δειχνει χωρις θερμοτητα!



Ηρθε η ωρα να σας πω τον δικο μου τροπο! Καταρχας να σας πω πως " καταλαβα " οτι αυτος ο τροπος κανει μπουκλες!Περυσι νομιζω ειχα γυρισει απο το γυμναστηριο και εκανα μπανιο αργα το βραδυ...Εγω αποφευγω να στεγνωνω τα μαλλια ( δεν θελω καθολου θερμοτητα) και ετσι επιασα τα μαλλια ενα κεφτε και πηγα για υπνο...Τα μαλλια μου σπαστα/ ισια (εικονα παρακατω) και οταν "ελευθερωσα " τα μαλλια μου απο τον κεφτε ειχα γινει πιο σπαστα !Μετα απο πολλα πειραματα που εκανα βρηκα τον τροπο που τα μαλλια μου γινονται μπουκλες !!!
 
 (τα μαλλια μου εισαι περιπου ετσι!Ισια στην αρχη και σπαστα στις ακρες)

Οδηγιες για να κανετε τα μαλλια σας μπουκλες με τον τροπο μου!
1) Κανετε μπανακι
2) Κανετε μικρα  κεφτεδακια.Αν δεν ξερετε εχω βιντεακι απο κατω!
( Εγω το αυτο τον κοτσο που κανει  η κοπελα στο βιντεο ξερω οτι το λετε κεφτε...)
3) Τους βαζετε ειτε αφρο ειτε λακ
4) πατε για υπνο και την επομενη μερα εχετε μπουκλιτσες!!!
sos tip: Μην χτενισατε τα μαλλια σας το πρωι!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου