Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Happy new year!

  Γειά σας! Ξέρω οτι έχω να κάνω άρθρο σχεδόν ένα μήνα και είμαι απαράδεκτη γιατί δεν σας είπα καν οτι δεν μπορούσα να γράψω..Απο τότε που μπήκε το 2015 έχω τσακωθεί αρκετά, έχω προβληματιστεί αρκετά και η ψυχολογία μου ήταν χάλια! Πιστεύω οτι τώρα που νιώθω καλύτερα έχω πολύ περισσότερη όρεξη να γράφω στο βλογ και περισσότερες ιδέες! 
 Επίσης θέλω αυτή την χρονιά να βελτιωθώ στο γράψιμο και στην έκφραση μου γιατι νομίζω οτι δεν είναι αρκετά βελτιωμένα! 
Αυτά για την ώρα! Ελπίζω να χαίρεστε και σεις όσο και γω που ξαναγύρισα στο βλογ :) Εσάς πως σας μπήκε η χρονιά; 

2 σχόλια:

  1. Αννα! Γυρισες! ❤ Κριμα που σου μπηκε τοσο ασχημα το 2015! Κι εμενα ετσι κι ετσι... Αλλα τουλαχιστον τωρα εισαι καλα κι αυτο μετραει! Μου ελειψαν τα αρθρα σου χιχι!

    Υ.Γ. Τα ξαναβρηκες με αυτους που τσακωθηκες;

    ~Βανεσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω χαιρομαί που γύρισα <3 Ναι τώρα είμαι καλά :) Χαχα <3 σε ευχαριστώ! Όχι δεν τα βρήκα και βασικά με αυτά που άκουσα καλύτερα που δεν τα ξαναβρήκαμε!

      Διαγραφή