Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Back to school: Συμβουλές για το γυμνάσιο/ Λύκειο 2

Γειά σας. Σήμερα είμαι εδώ πάλι με ένα άρθρο με συμβουλές για το γυμνάσιο και το Λύκειο. Στο σημερινό άρθρο θα σας πω για τις σχέσεις, τις παρέες και τις κλίκες αυτά τα χρόνια.

Γυμνάσιο
Όταν μπαίνεις στο γυμνάσιο αντιμετωπίζεις πολλές αλλαγές ( του σχολικού περιβάλλοντος, το σώμα σου αλλάζει συνέχεια κτλ.) αλλά μια απο αυτές που σε επηρεάζει περισσότερο είναι ότι χωρίζεσε απο τους φίλους σου, και κάνεις καινούριους. 
Εγώ πηγά σε ένα γυμνάσιο με πολλά παιδιά ( Η τάξη μου ήταν 7 τμήματα) οπότε καταλαβαίνετε ότι αναγκάστηκα να κάνω καινούριους φίλους γιατί στο τμήμα που πήγα εγώ δεν είχα κανέναν παλιό μου συμμαθητή. Και είπα αναγκάστηκα επειδή στο δημοτικό πιστευα( και νομίζω ολοί το ίδιο πιστεύαμε) ότι θα μείνω με τους συμμαθητές μου μαζί για πάντα.
 Ούτε οι παρέες και οι σχέσεις που γίνονται στο γυμνάσιο δεν κρατάνε για πάντα. Κατά τον γυμνάσιο αλλάζουμε και υπάρχουν παιδιά που κάθε χρόνο κάνουν με άλλους παρέα. 
Μια απο τις συμβουλές που θα έδινα στον ευατό μου όταν ήμουν στο γυμνάσιο είναι ότι δεν χρειάζεται να σχολιάζεις τους πάντες και να αλλάξεις τον ευατό σου για να ταιριάξεις με τους υπόλοιπους για να νιώσεις αποδεκτή. Τα περισσότερα δημοφιλή παιδιά στο γυμνάσιο είναι τα όμορφα παιδιά που το παίζουν λίγο "μάγκες" και κράζουν τους πάντες. Και οι περισσότεροι ( και εγώ) σκεφτόμασταν ότι πρέπει να είμαστε σαν και αυτά τα παιδιά.  Αυτό είναι λάθος όμως γιατί πέρα απο το ότι πρέπει να είσαι ο ευατός σου( Έαν δεν είσαι κοροιδευείς και τους άλλους αλλά και εσένα) τα παιδιά που είναι δημοφιλή στο γυμνάσιο- είναι δημοφιλή στο γυμνάσιο και μόνο. Δεν σημαίνει τίποτα σε όλη, την υπόλοιπη ζωή σου το γεγονός το ότι ήσουν/ δεν ησουν δημοφιλής στο γυμνάσιο.  
Επίσης στο γυμνάσιο υπάρχει αυτό το "Δράμα" που βλέπουμε στις αμερικάνικες ταινίες: Ξέρετε το ότι ο καθένας ξέκινάει φήμες που μπορεί και να μην ισχύουν και δεν ασχολείσαι με τιποτά άλλο παρά μόνο με αυτό. 
Οι φήμες όσο γρήγορα ξεκινάνε, ετσί τελειώνουν.

Λύκειο 
Στο Λύκειο οι παρέες κρατανε περισσότερο καιρό. Προσωπικα από την στιγμή που αποδέκτηκα τον χαρακτήρα μου και δεν προσπαθούσα να τον αλλάξω για να ταιριάξω με τους υπόλοιπους, έκανα κάποιες πραγματικές φίλες που είμαστε χρόνια μαζί.  

Και μάλλον αυτό θέλω να πάρετε απο το σημερινό άρθρο: Δεν χρειάζεσαι να αλλάξεις για κανέναν, είσαι υπέροχη έτσι όπως είσαι και δεν αξίζεις να παρακαλάς για να σε κάνουν παρέα. Δεν είσαι τέλεια- κάνεις δεν είναι- άλλα μην το αφήσεις αυτό να σε επηρρεαςει αρνητικά. 
Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο, Ελπίζω να σας άρεσε! 
See you soon 💖

2 σχόλια: