Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Βιβλίο του μήνα: 13 Μυστικά

Γειά σας! Τι κάνετε; Ελπίζω καλά:) 
Σήμερα είμαι εδώ με ένα άρθρο που έχω να κάνω πάρα πολύ καιρό( συγκεκριμένα 7 μήνες) αλλά σκοπεύω να επανορθώσω! Πάμε στο βιβλιό του μήνα μας:

13 Μυστικά της Μισελ Χάρισον.

Περίληψη: Η Ρεντ ζει πλέον στο Αρχοντικό των Ελβεσντεν, χρησιμοποίωντας το αληθινό της όνομα, Ρουάν. Προσπαθεί να αφήσει πίσω της το παρελθόν, αλλά δεν είναι πάντα τόσο εύκολο όσο νόμιζε.. Κυνηγημένοι απο αυτούς που θέλουν τη συμμετοχή της στις ανταλλαγές παιδιών και ξωτικών, η Ρουάν έχει να αντιμετωπίσει τους εφιάλτες με την αγροικία της Μάγισσας των Δυό κόσμων και τον αλυσοδεμένο Ελντριτς, ο οποίος ορκίστηκε να πάρει εκδίκηση απο την Ρεντ. Το παρελθόν της αναβιώνει. Μπορεί, μαζι με την Τάνια και τον Φαμπιάν να το εμποδίσει απο το να την καταστρέψει; 
 

Το βιβλιό αυτό είναι το τελευταίο της τριλογίας. ( 13 Θησαυροί, 13 Κατάρες, 13 Μυστικά.. έχω κάνει ποστ και για τα δύο προηγούμενα βιβλία!) 
Αυτό ήταν το αγαπημένο μου απο τα τρία γιατί είχε πολύ δράση. Είναι το πρώτο και το μόνο βιβλίο που έχω διαβάσει με θέμα τα ξωτικά γιατί θεωρούσα ότι όλα τα βιβλία που έχουν θέμα τα ξωτικά είναι μόνο για παιδιά! Και τα τρια βιβλία είναι ώραια και σας τα προτείνω. 


Αυτό ήταν το άρθρο! Έχετε διαβάσει αυτά τα βιβλία; Αν ναι πείτε μου την γνώμη σας κάτω στα σχόλια. Επίσης σκέφτομαι να κάνω ενα Q&A όταν ξεκινήσουν τα σχολεία για αυτό, αν θέλετε, αφήστε μου ερωτήσεις κάτω στα σχόλια! 
See you soon💖

2 σχόλια:

  1. Φαίνεται ενδιαφέρον το βιβλίο!!
    Ερωτήσεις για το q&a: (μία σχετική με το σχολείο και μία άσχετη)
    1) Είχες κάποιο πρότυπο από το σχολείο;Σε οποιαδήποτε τάξη.
    2) Ανέφερε τρία τραγούδια τα οποία δεν βαριέσαι όσα χρόνια κι αν περάσουν!
    Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή