Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

A day with me #4 (GRWM, superstar vs stan smith)

Γειά σας, τι κάνετε; Σήμερα είναι Σάββατο 27 Αυγουστού ( τελειώνει το καλοκαίρι😭) και αποφάσισα να κάνω για να δούμε τι έκανα το τελευταίο Σάββατο του καλοκαιριού. 

Η μέρα μου ξεκινήσε στις 10:00ΑΜ μιας και το βράδυ Καθόμουν και μιλούσα με έναν φίλο μου μέχρι τις 3:00. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να καθαρίσω το δωμάτιο μου, μετά έφαγα ένα τοστ και στη συνέχεια περιποιήθηκα το πρόσωπο μου με τα παρακάτω προιόντα.
( Ren clearcAlm 3 replenishing night serum, Avon black mineral mask) 


Αυτό είναι το βιβλίο που διαβάζω τον τελευταίο καιρό και πέρασα τουλάχιστον ενα δίωρο διαβάζοντας το σήμερα. 

 Είναι το τελευταίο της σειράς του Χαρρυ Πόττερ και το διαβάζω στα αγγλικά. 

Για μεσημεριανό έφαγα μακαρόνια και ξέχασα να τα βγάλω φωτογραφία.  
 
 
Θέλω την βοήθεια σας! Βρήκα σε ένα σαιτ  οικονομικά παπούτσια και είμαι ανάμεσα σε δυό επιλογές. 




Και τα superstar ( τα πρώτα) και τα Stan smith έχουν το ίδιο ιριδίζον χρώμα αλλά δεν ξέρω ποια είναι καλύτερα, τα super star ή τα Stan smith? Μου έδωσε μια φιλή μου τα σουπερ σταρ της για να τα βάλω σήμερα που θα παω το απόγευμα βόλτα στο Ηράκλειο να δω αν με βολεύουν αλλά έχω ακούσει οτι τα σουπερ σταρ μερικές φορές χαλάνε μπροστά. Έσεις ποια προτιμάτε; Ποια μου προτείνετε;


Κατα τις 4 αρχισα σιγά σίγα να ετοιμάζομαι για την βόλτα μου στο Ηράκλειο( Κρήτης). Πάμε να δούμε τι έκανα αναλυτικά ( κάτι σαν ένα Get ready with me) 
 

Ισίωσα τα μαλλιά μου.
Τα οποία έχουν μακρύνει αλλά έχουν ψαλίδα και θα πάω να τα κουρέψω σε λίγες μέρες. 

Στην συνέχεια βάφτηκα.
( Avon concealer, Avon πούδρα, Avon comb it mascara, Korres  brown eyeshadow, erre due red lip liner) 
Κάποια κοπέλα με είχε ρωτήσει αν κάνω κάτι στα φρύδια μου, το μόνο που κάνω είναι να τα χτενίζω γιατί πετάνε δεξιά και αριστερα :(. Δεν τα γεμίζω καθόλου γιατί δεν μου αρέσουν γεμισμένα. 

Αυτά είναι τα ρούχα που φόρεσα: 
 
Το κιμονό είναι απο το pink woman.
Η bsk μπλούζα και το σορτσάκι είναι απο το bershka. 
Τα παπούτσια είναι τα σουπερ σταρ που μου έδωσε η φίλη μου να βάλω. 
 


Το άρωμα μου : Christina aguilera red sin. 


Και στις 8 ήμουν κάτω στο Ηράκλειο και περίμενα αρκετή ώρα τις φίλες μου που άργησαν! 
Όταν ήρθαν πήγαμε σε μια καφετέρια και πήρα μια κρύα σοκολάτα.
( Το άδειο πια ποτήρι γιατί δεν μπορούσα να αντυισταθώ και να βγάλω φωτογραφία όταν μου την έφεραν :p) 


Στην συνέχεια πήγαμε σε μια γνωστή ταβέρνα και έγω πήρα καλαμαράκια ( Δεν μου αρέσουν πολύ τα κρεατικά και σκέφτομαι κάποια στιγμή να γίνω vegan). 


Στις φωτογραφίες έβγαλα μόνο αυτά που έφαγα, δηλαδή καλαμαράκια, σαλάτα και ψωμί.

Γύρω στις 12 γύρισα σπιτι και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ξεβαφτώ και να βάλω τις μπιτζαμές μου για να νιώσω πιο άνετα. 

Μετά απο μια μεγάλη συζητήση με έναν φίλο  μου στο φβ πήγα να κοιμηθώ στις 2:30!

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο! Ελπίζω να σας άρεσε. 
Θα κάνω ένα Q&A σε λίγες μέρες για αυτό γράψτε μου ερωτήσεις απο κάτω αν θέλετε! 
See you soon💖


6 σχόλια:

  1. Από τα καλύτερα άρθρα σου!Απόλαυσα πολύ την ανάγνωσή του:) Και γενικά μ'αρέσουν τέτοια τύπου grwm άρθρα;)
    Για τα παπούτσια θα σου πρότεινα τα superstar γιατί προσωπικά πιστεύω πως φαίνονται πολύ πιο ωραία αλλά και επειδή έχω ένα ζευγάρι και είναι πολύ άνετα.Να ξέρεις βέβαια πως μετά από 8-9 μήνες θα κιτρινίσουν λίγο και σιγά σιγά περισσότερο.Σίγουρα όμως αξίζουν!Συνέχεια βγαίνουν καινούρια.Ελπίζω να σε βοήθησα!!
    Και btw outfit on point<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαί που σου άρεσε! Τώρα τελευταία δν είχα χρόνο για να γραφω τα άρθρα μου, δεν ημουν καλά και παρατήρησα ότι δεν έγραφα όπως ήθελα αλλά τώρα έχω χρόνο :)
      Φυσικά και με βοήθησες:)

      Διαγραφή
  2. να συνεχίσεις να κάνεις τέτοια άρθρα, το οτι μας ''παίρνεις'' ουσιαστικά μαζί σου σε όλη την βόλτα σου μέσα απο φωτογραφίες και περιγραφές είναι απίστευτο!
    Θα σου πρότεινα τα stan smith αν και λερώνουν εύκολα, είναι άσπρα και μπορείς να τα ταιριάξεις με όλα σου τα ρούχα,και το λογότυπο πίσω έχει πολύ ωραίο χρώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαίρομαι που το βλέπεις έτσι γιατί με αυτήν την λογική ξεκινησα να κάνω τέτοια άρθρα:) Αχχ έχω μπερδευτεί και δεν ξέρω ποια να πάρω γιατί οι μίσοι μου λένε τα σουπερ σταρ και οι άλλοι μισοί τα σταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσαν περισσότερο τα Stan Smith.Πάντως οι vegan δεν τρώνε ζώα ή προϊόντα ζωικής προέλευσης.Αν έχεις πρόβλημα μόνο με το κρέας είναι πιο εύκολο να γίνεις χορτοφάγος αν και τότε θα πρέπει να κόψεις και τα θαλασσινά, όμως θα μπορείς να τρως αυγά, τυρί κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιι το ξέρω αλλά δεν μου αρέσουνε τα περισσότερα γαλακτοκομικά προίοντα οπότε ντάξει!

      Διαγραφή