Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2016

Skins

 Γειά σας, τι κάνετε; Έχω ξεκινήσει την σειρά skins εδώ και καιρό και σκέφτηκα να σας την προτείνω! (Τώρα είμαι στον 3 κύκλο της σειράς.)

Η σειρά εστιάζει σε μια ομάδα Βρετανών εφήβων που προσπαθούν να μεγαλώσουν και να μάθουν για την αγάπη και τη ζωή με λίγη επίβλεψη από ενήλικους (και πολλά πάρτι),ο Sid προσπαθεί να είναι φίλος του καθενός και συνήθως καταλήγει στο σύντομο τέλος.Xειραγωγείται από τον καλύτερο φίλο του τον Tony, του οποίου η φίλη Michelle είναι ερωτευμένος με τον Τόνι. 


Η σειρά είναι Δράμα, ανα κάθε 2 κύκλους αλλάζουν οι χαρακτήρες πηγαίνοντας στην επόμενη γενιά. 

Η πρώτη γενιά ήταν η αγαπημένη μου και βιάζομαι να τελειώσω τους υπολοιπούς κύκλους για να μπορώ να πω την απόψη και για τις υπόλοιπες. 


Η βαθμολογία μου: 8/10
 

Έχετε δει αυτήν την σειρά; Αν ναι ελάτε να συζητησούμε στα σχόλια :) 

Ξέρω ότι το σημερινό άρθρο είναι μικρό αλλά είμαι όλη μέρα στην θάλασσα και ήθελα πολύ να ανεβάσω σήμερα άρθρο γιατί δν θα μπορέσω τις επόμενες μέρες! 
 
( φωτογραφίες απο την παραλία) 

Ααα, ετοιμάζομαι να κάνω ένα Q&A όταν ανοίξουν τα σχολεία για αυτό αν θέλετε αφήστε μου τις ερωτήσεις σας απο κάτω! 
see you soon💖

4 σχόλια:

  1. Φαίνεται καλή!Εσύ πού την βλέπεις;
    (σκέφτομαι να την αρχίσω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω την βλέπω στο σαιτ μαύρη χήνα! Αλλά οι περισσότερες φίλες μου την βλέπω στο gamato.

      Διαγραφή
  2. Την λάτρεψα γιατί όλοι είμαστε λίγο wasted youth αλλά πιστεύω ο,τι μόνο οι 2 γενιές άξιζαν με τους Stonem :) φιλάκια <3
    evaeatstheapple1994.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρεσούν οι stonem, επίσης μου αρέσει η Cassie απο την πρώτη γενιά :)

      Διαγραφή