Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Things to do on sundays

Γεια σας τι κάνετε? Ελπιζω να ειστε καλά! Πηρα καινούργιο  κινητό, χαλασε το παλιό  μου και ετσι γυρισα κοντα σας. Οι Κυριακές είναι μάλλον η αγαπημένες μου μέρες γιατί  κάνω πράγματα που μου αρέσουν και περνάω δημιουργικά το χρόνο μου. Γι'αυτό λοιπόν θα σας πω κάποια  πράγματα  να κανετε τις Κυριακες για να μην βαριεστε!

Διάβασε ένα βιβλίο το  πρωί 
Τρελαίνομαι να διαβάζω βιβλία μόλις ξυπνήσω γιατί μετά έχει η μέρα  μου ενα πιο χαλαρο ρυθμό (και δε χρειάζεται να πάω κατευθείαν για καφέ ;) Το να διαβασεις βιβλια σε χαλαρωνει, ειδικα αν ειναι ενα απο τα αγαπημενα σου!

Δοκίμασε να μαγειρέψεις μία συνταγή
Ετσι  θα περάσει δημιουργικά ο χρόνος και θα σου μείνει κάτι να φας τη συνέχεια ;)

Πήγαινε μία βόλτα για περπατημα 
Εμένα προσωπικά με χαλαρώνει πάρα πολύ να  πηγαίνω εξω σε περιοχές που δεν έχει πολύ κόσμο και να περπαταω. Δοκιμασε να πας σε εναμερος με ωραια θεα και η διαθεση σου θα αλλαξει.

Κάνει γυμναστική
κάνοντας γυμναστικη το σωμα  σου απελευθερωνει ενδορφίνες και σε κανει να νιώθεις καλύτερα.(Και αυτο δεν εινα το μονο πλεονεκτημα της γυμναστικης ;)

Κανε ενα μεγαλο χαλαρωτικο μπανιο 
Αναψε κερια, γεμισε την μπανιερα και βαλε χαλαρωτικο μουσικη.. τι αλλο θελεις?

Αυτο ηταν το σημερινο αρθρο. Ελπιζω νασας αρεσε:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου