Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

20 questions about Beaty tag.

Γειά σας! Σήμερα θα κάνω και άλλο ένα tag, απο ότι έχετε καταλάβει λατρεύω τα tags, και το θέμα του σημερινού είναι η ομορφιά. Πάμε να ξεκινήσουμε:)

1.  Πόσες φορές πλένει το πρόσωπο σου; 
 Μια φορά κάθε μέρα σχεδόν.
 
2. Πως είναι το δέρμα σου;
Το δέρμα μου ειναι μεικτό προς λιπαρό. 
 
3. Τιπροϊόντα      χρησιμοποιείς για να καθαρίσεις το πρόσωπο σου; 
Συνολικά χρησιμοποιώ 3 καθαριστικά προσώπου: το Acnaid liquid soap απο την boderm που είναι για την ακμή μου, το blemish clearing 3 in 1 απο την Avon το οποίο είναι καθαριστικό, πιλινγκ και μάσκα, και τώρα τελευταία χρησιμοποιώ το pore penetrating, black mineral mask, απο την Avon το οποίο είναι μια μαύρη μάσκα ( Σκέφτομαι να κάνω ένα review για αυτό το προϊόν) .  Το καθαριστικό για την ακμή είναι αυτό που χρησιμοποιώ καθημερινά. Τα άλλα δύο τα χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα.

 

4.  Ποιά ενυδατική κρέμα χρησιμοποιείς; 
Χρησιμοποιώ Sebamed clear face gel. Είναι απο το φαρμακείο, γιατί ήθελα μια καλή ενυδατική για δέρματα με ακμή. Θεωρώ ότι όσες έχουν πρόβλημα ακμής πρέπει να δίνουν σημασία στην αγορά μιας ενυδατικής με βάση τον τύπο του δέρματος του με το σκεπτικό να μην αγοράσουν μια ενυδατική που αντι να τους βοηθάει, χειροτερεύει το δέρμα. 
 

5. Έχεις φακίδες; 
Όχι δεν έχω. 

6. Είχες/ Έχεις ακμή; 
Έχω ακμή απο τότε που μπήκα στην εφηβεία. Τον τελευταίο χρόνο έχω παρατηρήσει οτί τα σπυράκια μου και τα σημάδια που έχω απο αυτά έχουν μειωθεί. 

7. Τι κονσίλερ χρησιμοποιείς; 
 Δεν χρησιμοποιώ κονσίλερ εδώ και κανένα τρίμηνο για δύο λόγους, ο πρώτος είναι ότι ένιωθα ότι η επιδερμίδα  μου δεν το άντεχε- κάθε φορά μου έβαζα έβγαζα περισσότερα σπυράκια, και δεύτερον έχει μειωθεί το πρόβλημα της ακμής μου οπότε νιώθω ότι δεν χρειάζεται να βάζω.

8. Χρησιμοποιείς ψεύτικες βλεφαρίδες;
Όχι αν και θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια στιγμή να δω πως είναι.

9. Αλλάζεις την μάσκαρα σου κάθε 3 μήνες, όπως θα έπρεπε; 
Όχι αν θέλω να αρχίσω να αλλάζω συχνότερα τις μάσκαρες μου αντί να τις τελειώνω πρώτα και μετά να τις πετάω.

10. Χρησιμοποιείς βάση και primer; Αν ναι ποιά; 
Όχι. Δεν έχω μπει κάν στην διαδικασία να αγοράσω κάποια βάση ή primer ακόμα. Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω βέβαια! 

11. Αγαπημένη σκιά; 
Η αγαπημένη μου σκια είναι η colortrend sunburst απο την Avon. 
Μου αρέσει γιατί τα χρώματα δεν είναι έντονα και νομίζω ότι τεριάζουν με όλα. 
 
 

12. Αγαπημένο κραγιόν; 
Το αγαπημένο μου κραγιόν είναι Wine 8 volume shine ultra glossy απο την Nivea. ( Σχεδιάζω να κάνω ένα review για αυτό) 


13. Εάν έπρεπε να φύγεις από το σπίτι σου φορώντας  μόνο έναπροϊόν  στο πρόσωπο σου, ποιο θα ήταν αυτό; 
Θα φορούσα σιγούρα μάσκαρα.

14. Προτιμάς pencil ή liquid eyeliner; 
Μμ.. ζωρίζομαι να βάλω και τα δύο eyeliner αλλά μάλλον μου φαίνεται πιο εύκολο το μολύβι, άρα προτιμάω αυτό.

15. Αγαπημένο ρούζ; 
Δεν χρησιμοποιώ ρούζ.. έχω τα σημάδια της ακμής μου να μου δίνουν το ρόζ χρώμα που θέλουν όλες στα μάγουλο :p 

16. Αγαπημένη μάσκαρα; 
Την αγαπημένη μου μάσκαρα έχετε βαρεθεί να την βλέπετε :( Είναι η  big&daring volume mascara και ο λόγος που την έχω βάλει στην καρδιά μου είναι ότι με βολεύει  το βουρτσάκι της. 

17. Αγοράζεις καλλυντικά από το φαρμακείο; 
Ναι, φυσικά. 

18. Έχεις πανάδες άπο τον ήλιο;
Έχω λίγες κάτω απο τα μάτια.

19. Sephora or Mac; 
Δεν έχω αγοράσει καλλυντικά ούτε απο τα sephora ούτε απο τα Mac οπότε δεν προτιμώ καμία απο τις δυό εταιρίες.
 
20. Ποια είναι η γνώμη σου για το μακιγιάζ; Θεωρείς ότι πρέπει οι γυναίκες να βάφονται; 
Μμ.. Πιστεύω ότι κάθε γυναίκα πρέπει να κάνει ότι θέλει και να φοράει ότι θέλει και όσο μακιγιάζ θέλει. Θεωρώ βέβαια ότι το μακιγιάζ αλλάζει τον άνθρωπο ειδικά σε περιπτώσεις που ασπούμε βλέπουμε κάποια γνωστή μας στο δρόμοι και δεν μπορούμε να την αναγνωρίσουμε απο το υπερβολικό μακιγιάζ αφού έχει "σβήσει" τα χαρακτηρίστηκα της. #truestory 


Αυτό ήταν το tag! Όποια θέλει μπορεί να το κάνει. See you soon :* 

3 σχόλια:

  1. Τέλειο!Εγω δεν μπορω να βαλω το eyeliner με το μολυβι οποτε προτιμώ το υγρό!Επίσης και γω με μασκαρα θα εφευγα απο το σπιτι!Θα κανω και εγω το Tag ♥♥Φιλακιαα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή