Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Spring deep cleaning

Γεια σας, ρι κάνετε? Ελπίζω  να ειστε ολες καλά! Έχουμε  διακοπές και αυτό  σημαίνει  οτι οι περισσότερες  έχουμε  χρόνο  να κάνουμε  αυτό  που συνέχεια  παραμελουμε για τον εναν ή τον άλλον  λόγο: να καθαρισουμε!
Επειδή  εαν δεν έκανα  ενα άρθρο  για αυτό  δεν θα ειχα τοση όρεξη  να καθαρισω και ν τακτοποιησω  κάποια  πράγματα θα σας πω παρακάτω  ολα τα πράγματα  που θέλω  να βάλω  σε τάξη  ( μπας και σας ερθει και σας η όρεξη; )

My room/ my wardrobe
Θέλω  να δω ποια ρούχα  και ποια πράγματα  χρειάζομαι και ποια όχι. Πρεπει να φυλαξω τα χειμωνιατικα ρούχα  μου και να κάνω  και ενα ξεκαθαρισμα στα ντουλαπα και τα συρταρια του  γραφείου μου, πράγμα  που μας οδηγεί  στην επόμενη  κατηγορία.

Papers,  laptop, phone
Ήρθε  η ώρα  πεταξω  όλες  αυτές  τις φωτοτυπιες που εχω μαζέψει  απο το σχολείο, οσες δεν χρειάζομαι τουλάχιστον. Επισης ήρθε  η ωρα να δω ποια  αρχεία, ποιες  φωτογραφίες, ποια τραγούδια,  ποιες εφαρμογές  θελω οντως να πιανουν χώρο  στο κινητό  μου. Μιας και πηρα καινούριο  κινητό  το εχω γεμίσει  με καινούργιες  εφαρμογές  που δεν χρησιμοποιω.

Laundry- ironing
Άλλο  ενα πράγμα  που πρέπει  να κάνω  οπωσδήποτε  ειναι να φρεσκαρω τα ρούχα  μου. ΕΙναι η κατάλληλη  εποχή  για να πλύνω τα ρούχα  μου, να τα βαλω να στεγνωσουν φυσικά  εξω και να τα σιδερωσω. ( Η Μάμα  μου θα τα σιδερωσει γιατί  εγω ακόμα  δεν εχω βρει τον σωστο τρόπο.)

Makeup/ beauty products in general
Πρεπει να βάλω  το χερακι μου και στα προϊόντα  που έχω-  κυρίως  για να δω ποια θα πάρω  μαζι μου στο Λονδίνο!  (ΣΕ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΦΕΥΓΩ .. δεν νομίζω  να φάνηκε  οτι είμαι  ενθουσιασμένη :)

Αυτά  είναι  τα πράγματα που θέλω  να βαλω σε τάξη  αυτές  τις μέρες. Ελπίζω  να σας φάνηκε  ενδιαφερον το αρθρο!
See you soon ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου