Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

5 Things I Can't live without!

Γεια σας, τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά:) 
Σήμερα είμαι εδώ με τα 5 πραγματά που δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά.. οχι κυριολεκτικά! Μέσα σε αυτά τα 5 πράγματα δεν θα είναι το φαγήτο και το νερό αλλά 5 πράγματα που αγαπάω τόσο πολύ που δεν θα ήθελα να τα χάσω απο την ζωή μου! 


1. Το Ίντερνετ. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν είχε αναπτυχθεί τόσο η τεχνολογία και δεν υπήρχε το διαδίκτυο. Ένα απο τα πράγματα που δεν θα μπορούσα να κάνω αν δεν υπήρχε θα ήταν το να γράφω σε αυτό το blog.


2. Το περπάτημα. Πέρπαταω καθημερινά για να πηγαίνοερχομαι στο σχολείο και ήταν απο πάντα μέσα στην ρουτίνα της ημέρας μου! Το περπάτημα μου φαίνεται χαλαρωτικό και απολαμβάνω το να πηγαίνω βόλτες με τους φίλους μου κάπου για να περπατησουμε.




3. Τα βιβλία. Τρελένομαι να διαβάζω βιβλία ( Μαλλόν το έχετε καταλάβει επειδή το λέω συνέχεια.. Έχει καταντήσει σπαστικό λεει :p) και η ζωή μου θα ήταν ακόμα πιο βαρετή αν δεν υπήρχαν. 



4Η μουσική. Λατρεύω να ακούω μουσική (ακόμα και είδη που δεν μου άρεσουν.) γιατί με κάνει να νιώθωτόσα συναισθήματα! Επίσης είμαι χορευταρού οπότε καταλαβαινετέ τι γίνεται όταν βάζω μουσική και είμαι μόνη.



5. Ταινίες/ σειρές.
Για τους ίδιους λόγους που μου αρέσει η μουσική μου αρέσει να βλέπω ταινίες και σειρές. Έχοντας κάνει μια εργασία για την τέχνη του κινηματογράφου έχω αρχίσει να βλεπω τις ταινίες διαφορετικά, με άλλο μάτι. Τώρα προσπαθώ να καταλάβω τι μηνύματα θέλει να περάσει ο σκηνοθέτης και δεν βλεπω μια ταινία απλά για να περάσει η ώρα. 




Αυτή ήταν η σημερινή ανάρτηση! Ελπίζω να σας άρεσε:) 
Πείτε μου κάτω στα σχόλια τα πράγματα που εσείς δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτά:)
See you soon💖


2 σχόλια:

  1. Υπέροχο άρθρο!!Μερικές φορές σκέφτομαι πως οι άνθρωποι,πριν εξελιχθεί η τεχνολογία,ζούσαν ίσως πολύ καλύτερα από εμάς! Αλλά ναι,είναι ένα από τα "πράγματα" που νομίζω κάνεις μας δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο, η τεχνολογία έχει ερθει να κυριαρχεί στην ζωή μας!

      Διαγραφή