Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Avon colortrend lipsticks review💖


Γεια σας, τι κάνετε; Πριν κανένα μήνα είδα μια φίλη μου που παραγγείλε κραγιον απο την Avon και μιας και η τιμή τους ήταν καταπληκτική πήρα και εγώ δύο! ( Όλα τα μαγαζιά βάζουν εκπτώσεις και προσφορές για να μου δημιουργούν προβλήματα και να αγοράζω πράγματα που δεν χρειάζομαι 😂!) 

Οι αποχρώσεις τους είναι:
Pouty girl: ένα έντονο σκούρο φούξια που μοιάζει λες και έχει μέσα και μωβ υπό τόνους.
Pink holiday: ενα διακριτικό ροζ προς φούξια.

Η τιμή τους ήταν φοβερή, πήρα 2 ευρώ το καθένα γιατί ήταν σε προσφορά.


Οι αποχρώσεις τους μου αρέσουν, το pink holiday το έχω φορέσει ήδη και σε βόλτα έξω και περιμένω να έχω να πάω κάπου βράδυ για να βάλω το pouty girl γιατί το θεωρώ έντονο για την ηλικία μου τουλάχιστον! 
Η συσκευασία του pouty girl είναι υπέροχη! Μοιάζει το σχέδιο που έχει σαν τις κλωςτές του τζιν. 
Μακάρι και η συσκευασία του pink holiday να ήταν έτσι.

Η υφή τους μου αρέσει, είναι μαλακά και αυτό είναι σημαντικό για μένα γιατί σηνύθως βάζω μολύβι στα χείλια μου και όσα έχω δεν είναι μαλακά και πονάω αρκετά!

Η διάρκεια τους είναι καλή για μένα γιατί βγαίνω λίγες ώρες για βόλτα αλλά γενικά μου φαίνεται ότι το pink holiday ,τουλάχιστον που έχω δοκιμάσει, για να διαρκεί παραπάνω απο 4 ώρες πρέπει να ξαναβάλεις γιατί πινοντάς νερό φεύγει γρήγορα. 

Γενικά δεν είναι ένα απο τα καλύτερα κραγιον που έχω δει- έχω  δοκιμάσει αλλά είναι ωραία και αν τα ξαναβρω σε προσφορά θα πάρω και άλλες αποχρώσεις!

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο! Έχεις δοκιμάσει καποιο κραγιον απο αυτήν την σειρά; Αν ναι, πως σου φάνηκε; 

2 σχόλια: