Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Me before you, Love Rosie, The danish girl

Γεια σας, τι κάνετε? Ελπίζω καλά :) Σήμερα είμαι εδώ με 3 ταινίες που είδα και θα σας πω την γνώμη μου για αυτές! Και οι τρεις ήταν πολύ καλές αλλά είχα κάποια θεματακια με αυτές!

Me before you




Η γλυκιά κι αισιόδοξη Λου αναλαμβάνει τη φροντίδα του νεαρού και πάμπλουτου Γουίλ, ο οποίος είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Προσπαθεί να δώσει νόημα στη ζωή του και να τον διασκεδάσει, αλλά εκείνος φαίνεται πως έχει πάρει τις αποφάσεις του.

 Η γνώμη μου:  Ήταν μια αρκετά καλή ταινία, μου άρεσε το σενάριο και ο τρόπος που ήταν γυρισμένη. Μπορώ να πω ότι ήταν λίγο συγκινητική ( Δεν συγκινούμαι εύκολα..). Μου άρεσε το τέλος, και το αρνητικό που νομίζω ότι έχει αυτή η ταινία είναι ότι σε κάποιες σκηνές μου φάνηκε λίγο βαρετή! Αν θέλετε να δείτε μια ρομαντική- Δράμα ταινία είναι οτι πρέπει!






Love Rosie   

Η Ρόζι και ο Άλεξ είναι οι καλύτεροι φίλοι από τα πέντε τους χρόνια. Μεγαλώνοντας, καταλαβαίνουν την έλξη που νιώθει ο ένας για τον άλλον, διστάζουν όμως να εξομολογηθούν τον έρωτά τους, κάνοντας στην πορεία τις χειρότερες συναισθηματικές επιλογές.


 


Η γνώμη μου: Μου άρεσε πολύ η αρχή της ταινίας, ξεκίνησε οπως όλες οι ευχάριστες εφηβικές ταινίες και με έκανε να θέλω να δω και άλλο, άλλα από ενα σημείο και Μέτα κουράστηκα. Αν σας αρέσουν οι ρομαντικές ταινίες πιστεύω ότι θα σας αρέσει, αλλιώς αν είστε σαν και έμενα θα σας φανεί μια μέτρια ταινία!



The danish girl 

 


Στην Κοπεγχάγη της δεκαετίας του 1920 ο ζωγράφος Άιναρ Βέγκενερ αντικαθιστά για χάρη της επίσης ζωγράφου γυναίκας του, Γκέρντα, ένα θηλυκό μοντέλο. Μια εμπειρία που θα τον μεταμορφώσει, θα τον κάνει να ανακαλύψει την αληθινή ταυτότητά του και θα τον σπρώξει να γίνει ένας από τους πρώτους διεμφυλικούς που προχώρησαν σε αλλαγή φύλου. 


Η γνώμη μου: Ήταν η καλύτερη ταινία απο τις τρεις. Μου άρεσε το θέμα της, οι ερμηνείες ήταν φοβέρες, οι σκηνές ήταν καλογυρισμένες και περνούσε ωραία μηνύματα. Κάποιες σκηνές μου φάνηκαν ψυχρές και με έκαναν να αντιπαθώ  τον Άιναρ!  

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο, Έχεις δει κάποια απο αυτές τις ταινίες? Πως σου φάνηκαν?
see you soon💜💜💜










1 σχόλιο:

  1. Το Me before you το είδα και εγώ!Πολύ καλή ταινία!
    Το κορίτσι της Δανίας το έχω υπόψιν μου για να το δω σύντομα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή