Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Βιβλίο του Μήνα: Αγαπητέ Θεέ.

Γεια σας, τι κάνετε? Ελπίζω να είστε καλά! Αυτόν τον μήνα διάβασα και δεύτερο βιβλίο ( Έκανα άρθρο για το προηγούμενο που διάβασα πριν λίγο καιρό, αν θες να το δεις  πάτησε  Το κορίτσι του Τρένου.     ) οπότε είμαι εδώ με ένα ακόμα review για ένα βιβλίο!




Αγαπητέ Θεέ-   Έρικ Εμανουελ Σμιτ



"Αγαπητέ Θεέ,
Με λένε Όσκαρ, είμαι δέκα χρονών, έχω βάλει φωτιά στη γάτα, στο σκύλο, στο σπίτι (αν δεν κάνω λάθος έχω ψήσει και τα χρυσόψαρα), κι αυτή είναι η πρώτη φορά που σου γράφω, γιατί μέχρι σήμερα, λόγω του σχολείου, δεν είχα χρόνο. Σου το λέω ευθύς εξαρχής: σιχαίνομαι να γράφω. Για να γράψω, πρέπει πραγματικά να είμαι αναγκασμένος να το κάνω· γιατί το γράψιμο είναι γιρλάντα και στολίδι και μεταξωτή κορδέλα. Τι άλλο είναι το γράψιμο από ένα ωραιοποιημένο ψέμα; Το γράψιμο είναι για τους μεγάλους. 


Μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο! Ο τρόπος που ήταν γραμμένο ήταν υπέροχο και δεν με πείραξε που είχε λίγες σελίδες. Θα ταξιδέψετε με αυτό το βιβλίο και θα μπείτε στο αθώο μυαλό ενός δεκάχρονο παιδιού που δεν έχει όλο το μέλλον μπροστά του!



Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο! Έχεις διαβάσει αυτό το βιβλίο?  

see you soon 💙💙

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου