Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Βιβλίο του μήνα: Το κορίτσι του τρένου.

Γειά σας, Τι κάνετε; Ελπίζω καλά :) Πρόσφατα διάβασα το κορίτσι του τρένου και ήρθα να σας πω τις εντυπώσεις μου.  Εχώ πάρα πολύ καιρό, δυστυχώς, να κάνω τέτοιο άρθρο για βιβλία :(.

Περίληψη: 
Η Ρειτσελ παίρνει το ίδιο τρένο κάθε πρωί. Ξερει ότι θα σταματήσεις τονισθεί σηματοδότη, την ίδια ώρα και θα αντικρίσει τα ίδια στπ όρια δίπλα στις ράγες. Αρχίζει μάλιστα να νιώθει οικία για ένα ζευγάρι που μένει εκεί. <Τζές> και <Τζεϊσον> τους αποκαλεί. Η ζωή τους , στα δικά της μάτια, είναι τέλεια. Μακάρι να μπορούσε και εκείνη να είναι τόσο ευτυχισμένη.
Μέχρι σήμερα
Μια μέρα βλέπει κάτι που δεν επρεπέ να δει. Κρατάει μόλις μια στιγμή μέχρι να ξεκινήσει και πάλι το τρένο αλλά ειναι αρκετό. Και αυτό αλλάζει τα πάντα. τώρα η Ρειτσελ έχει την ευκαιρία να γινει μέρος της ζωής που παρακολουθούσε απο μακριά. Τώρα ήρθε η ώρα να το καταλάβουν και εκείνοι : είναι κάτι πολύ περισσότερο απο ένα Πλό κορίτσι του τρένου.. 

Ένα καταιγιστικό ψυχολογικό θρίλερ στα χνάρια των επιτυχιών Το  κορίτσι που εξαφανίστηκε και αμνησία.




 

Βρήκα το βιβλίο αυτό τρομερά εθιστικό, ήθελα να το διαβάσω με την μια αλλά που χρόνος;.. Μου άρεσε το πόσο μυστήριο είναι και  πως φαίνεται να αλλάζει ο χαρακτήρας της Ρείτσελ μέσα απο τις εξελίξεις. Δεν περιμένα αυτό το τέλος( Σοκαρίστικα.) και γενικά δεν περίμενα ότι θα καταλήξουν έτσι οι ήρωες. 
Ανυπομονώ να δω την ταινία :)

Εσείς εχετέ διαβάσει το βιβλίο; Έχετε δει την ταινία; Ελάτε να το συζητήσουμε στα σχόλια!
See you soon💖

6 σχόλια:

  1. Εχω κανει και εγω book review για αυτο το βιβλιο! Μου αρεσε παρα πολυ! <3 συμφωνω απολυτα μαζι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο αλλά ανυπομονώ για την ταινία !
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και σκεφτόμουν να δω την ταινία,αλλά επειδή είναι θρίλερ φοβάμαι λιγάκι:Ρ χαχα
    Πάντως οι κριτικές είναι πολύ καλές.Θα διαβάσω και το βιβλίο μόλις βρω χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο ότι έχω ακούσει δεν είναι τρομακτικό, αλλά αυτό εξαρτάται βέβαια απο το πόσο εύκολα μπορεί να τρομάξει καποιος!

      Διαγραφή