Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

νυχια, σεληνη, ο μυθος του ουρανιου τοξου , Πηνελοπη και insidious 2

Γεια!Θα αναρωτιεστε τι τιτλος ειναι αυτος ετσι;;; Λογικο ειναι!Λοιπον βαριεμαι και γιατι θα κανω μια αναρτηση με πολλα θεματα για να ξεβαρεθω!( τι κανει ο ανθρωπος οταν βαριεται; )

Ας ξεκινησω με τα νυχια!Βασικα ηθελα να πω οτι απλος εβαψα τα νυχια μου μετα απο 4 χρονια (ειμαι αγοροκοριτσο ) και τα εβαψα με το βερνικι νυχιων της ANNIE paris (πιστευω οτι οι περισσοτερες ξερετε την μαρκα αυτη) και ειναι το νουμερο 61 !Επειδη ειμαι απο το κινητο θα προσπαθησω να βαλω φωτο να δειτε το χρωμα !


Επομενο θεμα ...η σεληνη (το φεγγαρι) ! Θα σας απαντησω σε μια ερωτηση που και γω σημερα εμαθα! Γιατι η σεληνη φαινεται να αλλαζει σχηματα ( πανσελινος , μισοφεγγαρο κ.τ.λ.)
Η σεληνη δν αλλαζει σχημα! Αυτο που αλλαζει ειναι το μερος της επιφανειας  που ειναι ορατο απο τη γη!  το υπολοιπο ενωμεται με το σκοτεινο νυχτερινο ουρανο και ειναι αορατο !


 Πηνελοπη λεγεται μια ταινια που ξαναειδα για 5 φορα στο ιντερνετ!Μπορει να την εχετε δει και εσεις! Ειναι η Πηνελοπη που ειναι καταραμενη να εχεη μια μυτη γουρουνιου αντι για κανονικη! Η καταρα προερχεται απο το προ προ προ προ θειο της (δν θυμαμαι ποσα προ εχει!) και για να λυθουν τα μαγια πρεπει να παντρευτει! Οι γονεις της, της κλεινουν ραντεβου με πλουσια αγορια μονο που υπαρχει ενα προβλημα! Καθε φορα που καποιος βλεπει το προσωπο της τρεχει σαν τρελος! Ολοι εκτος απο εναν ! Μονο που αυτος ο ενας δεν ειναι πλουσιος ! Θα καταβερει η Πηνελοπη να λυσει τα μαγια και να ζησει ελευθερη;

Και παμε στο insidious 2 ! Το insidious 2 (παγιδευμενη ψυχη ) ειναη ενα θριλερ! (μου αρεσουν τα θριλερ πολυ) και το ειδα χθες το βραδυ !!!! Ειναι παρα πολυ ωραιο ! Και οσοι εχουν δει το παγιδευμενη ψυχη 1 πρεπει να δουν τη συνεχεια!

Επιπλεον πολλες φολες μου με ρωτανε πως βλεπω ταινιες τρομου και γιατι μου αρεσουν κ.α.....Λοιπον θα ηθελα απο κατω να μου απαντησετε γιατι βλεπετε εσεις θριλερ ! Εγω βλεπω γιατι ειναι ωραια! Δλδ οπως ολες μας βλεπαμε  κινουμενα σχεδια μικρα και μας αρεσαν ετσι θ κατσω να δω θριλερ! Συγκεκριμενα εγω εχω κανει ρεκορ της οικογενειας μου μαζι με τον αδερφο μου! Ειδαμε το πρωι  το insidious 1 , το μεσημερι το the conjuring (καλεσμα ) το απογευμα μικρα βιντεακια απο το saw ( σε βλεπω ) και το βραδυ το insidious 2 ! Επισης πιστευω οτι σε ολες τις ταινιες οτι ειδος και να ειναι , υπαρχει παντα ενα πραγματικο στοιχειο και απο κει ο σκηνοθετης κανει την ταινια!


Παμε στο μυθο του ουρανιου τοξου ! Λεω για το μυθο που ακουγαμε παιδια : οτι αν ακολουθησουμε  ενα ουρανιο τοξο και παμε στο τελος του θα βρουμε ενα κρυμμενο θησαυρο !!! Λοιπον το ουρανιο τοξο δν τελιωνει πουθενα ! Το φως μας κανει να νομιζουμε οτι ερχεταο απο καποιο τοπο αλλα ειναι σαν το καθρευτη ! Βλεπεις τον εαυτο σου σαν ειναι απο την αλλη πλευρα του καθρευτη αλλα δν μπορεις να το πιασεις! Τους μυθους με τους θησαυρους του ουρανιου τοξου τους εφτιαχναν παλια οι ανθρωποι που δν γνωριζα. πως εμφανιζεται ξαφνικα στον ουρανο , τωρα με τους επιστιμονες δν χρειαζεται να πιστευουμε σε τετοιους μυθους!

Νομιζω οτι τελικα η αναρτηση βγηκε μεγαλη! Ελπιζω να μην βαρεθηκατε ( εγραψα πολλα) ευχαριστω που μπαινετε και ευχαριστω πολυ την βανεσα επειδη ειναι πολυ καλη! (βασικα βανεσα σκεφτομουν πριν ποσο καλα μου εγραψες στο αλλο βλογ και σου ξαναζηταω ευχαριστω ) ! ωχχχχ αρχησα να μιλαω παλι!
Τα λεμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου