Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

οι κρεμες μου για την ακμη

οΓεια σας και παλι! Σημερα θα σας δειξω τις κρεμες μου  για την ακμη ! Θα ηθελα να σας πω οτι , οτι θα πω παρακατω ειναι με βαση το δικο μου δερμα ( λιπαρο)!
1) η LR Racine ειναι αφρος καθαρισμου! Εγω τον εχω πανω απο 2 χρονια και ενταξει κανει καλη δουλεια ! 

2) REN crean skincare . Αυτη η κρεμα ειναι παρα μα παρα πολυ καλη! Κανει θαυματα απο τις πρωτες χρησεις! Ειναι ενα φυσικο αντιβακτηριακο καθαριστικο που αντιμετωπιζει τα σπυρακια ,μαυρα στιγματα, κηλιδες του προσωπου κ.α. Καθαριζει βαθια και αφηνει το δερμα απαλο, ηρεμο και καθαρο! 
χρηση : με υγρα χερια το απλωνεται και κανετε μασαζ ! 

3) παλι ren clean bio active skincare !
Αυτη την κρεμα δεν εχω προλαβει να την δοκιμασω αλλα εμπιστευομαι την εταιρια! κανει τα ιδια πραγματα με την αποπανω κρεμα αλλα κανει επισης το δερμα λιγοτερο λιπαρο! Μειωνει το μεγεθος των πορων και των ατελειων ! 
Χρηση : ανακινηστε καλα και απλωστε την. Καντε μασαζ μεχρι να απορροφηθει!

4)  vogliadisole .crema solare antirughe
Ειναι αντιλιακη κρεμα με δεικτη προστασιας 50+ ιδικα για το καλοκαιρι ! Ειναι αδιαβροχη και πρεπει ολες να εχετε αντιλιακη κρεμα ! 

χρησιμοποιω αυτες τις κρεμες (ren ) επειδη ειναι οι μονες κρεμες που εχω δει αποτελεσμα σε  μικρο χρονικο διαστημα! 
Επειδη τις εχω γω δεν χρειαζεται να πατε να παρετε ετσι; κΑι βλεπω τα αποτελεσματα στο δικο μου δερμα! Στο δερμα σας μπορει να κανουν την ιδια δουλεια!!!

αυτα ..τα λεμε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου