Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

The Christmas Tag

 Γεια σας! Έχω πολύ καιρό να κάνω tag και με το που είδα αυτό το tag στο blog The Girly Byble, ζήλεψα και για αυτό θα το κάνω και γώ! :p
 
Λοιπόν κάποιες ερωτήσεις τις πήρα απο το blog the girly bible και αλλές τις βρήκα στο Διαδίκτυο. Όποιος θέλει μπορεί να απαντήσει τις ερωτήσεις είτε στο blog του είτε κάτω στα
σχόλια :)  
🎅 Αγαπημένη Χριστουγεννιάτικη ταινία; 
 Η αγαπημένη μου ταινία είναι "Οι πέντε θρύλοι"
 

🎄Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο χρώμα;
 Το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο χρώμα είναι το κόκκινο φυσικά;)

🎁Ανοίγεις τα δώρα σου την παραμονή των Χριστουγέννων ή το πρωί των Χριστουγέννων; 
  Σηνύθως ανοίγουμε η οικογένεια μου και γω τα δώρα την παραμονή. 

🎅Τι σου αρέσει να κανεις στις διακοπές των Χριστουγέννων; 
  Στις διακοπές θέλω να ξεκουράζονται όσο πιο πολύ μπορώ! Ιδανικά θα ήθελα να είμαι  όλη μέρα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου με το λάπτοπ για να βλέπω συνέχεια ταινίες αλλά δεν γίνεται :( 

🎄Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο φαγητό;
Μμμ.. αυτή η ερώτηση είναι αρκετά δύσκολη..Μμμ... η πίτσα. Ναί, το ξέρω δεν είναι χριστουγεννιάτικο φαγητό αλλά αγαπάω τόσο πολύ την πίτσα και δεν μπορώ να βάλω άλλο φαγητό στην πρώτη θέση! 

🎁Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο γλυκό; 
Και αυτή η ερώτηση είναι αρκετά δύσκολη. Είμαι στο 1% του πληθυσμού της Ελλάδας που δεν μισεί τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρουνα, για αυτό μάλλον το αγαπημένο  μου γλυκό είναι τα σοκολατένια  Αγιο Βασιλάκια  που πουλάνε παντού τέτοιες μέρες.

🎅 Αγαπημένο χριστουγεννιάτικο ρόφημα/ ποτό; 
 Το αγαπημένο μου ρόφημα για τα Χριστούγεννα είναι η κρύα σοκολάτα.

🎄Ποιό είναι το πιο περίεργο δώρο που σου έχουν πάρει ποτέ;
 Αν δεν λάβω υπόψη μου τα δώρα που μου παίρνει η γιαγιά μου κάθε χρόνο δηλαδή εσώρουχα με φρούτα( όλα  τα φρούτα που μπορείτε να φανταστείτε) το πιο περίεργο δώρο που μου έχουν πάρει ποτέ είναι τα παπούτσια για μπάσκετ. Τα συγκεκριμένα παπούτσια που τα πήρε η θεία μου όταν ημούν 7-8 ετών και εκτός ότι δεν μου άρεσε καθόλου το μπάσκετ, τα παπούτσια ήταν 5 νούμερα μεγαλύτερα. Νομίζω ότι εκείνη την χρονιά η θειά μου μπέρδεψε τα δώρα και τα παπούτσια δεν προοριζόταν για μένα!

🎁 Έχεις φτιάξει ποτέ χιονάνθρωπο; 
Ναι έχω φτιάξει αλλά ελάχιστες φορές γιατί μένω στην σε μια παραθαλάσσια περιοχή που δεν χιονίζει ποτέ. Έχω φτιάξει χιονάνθρωπους μόνο 2-3 φορές δηλαδή όσες φορές έχω πάει σε κάποιο ορεινό μέρος και είχε χιονίσει! 

🎅πότε στολίζεις το δέντρο;
Φέτος δεν στολισαμέ δέντρο αλλά καράβι και το στολίσαμε στις αρχές του Δεκέμβρη.

🎄πόσο χρονών καταλάβες ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης;  
 Μμ.. νομίζω ήμουν 4-5 χρονών..είδα στο αμάξι του μπαμπά μου κρυμμένα τα δώρα του "Αη Βασίλη" και αρχικα το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ότι ο μπαμπάς μου έκλεψε τον Αγιο Βασίλη και μετά απο πολλούς καυγάδες με θέμα ότι δεν είναι σωστό να κλέβουμε τον αγιο, ο μπαμπάς μου, μου είπε την αλήθεια. 

🎁 Που θα ήθελες να περάσεις τα φετινά Χριστούγεννα;
 Θα ήθελα να περάσω τα φετινά Χριστούγεννα στο εξωτερικό ή σε κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας γιατί δεν έχω περασεις τα Χριστούγεννα πουθενά αλλού πέρα απο την Κρήτη!

Αυτό ήταν το tag :) Ελπίζω να σας άρεσε! 

1 σχόλιο:

  1. Τελειες οι ερωτήσεις σου και πρωτότυπες! Χαίρομαι που βρήκα το blog σου, δεν σε έχω ξαναδιαβάσει, μπαίνω να χαζέψω τα άρθρα σου!:) Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή