Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Αγαπημένα Φθινοπώρου ( part 2)

Γειά σας. Στο προιγούμενο μέρος των αγαπημένων του φθινοπώρου είχα βάλει κυρίως τα αγαπημένα μου προιόντα ομορφιάς, σε αυτό το μέρος είναι το κυρίως η μουσική που δεν έβγαινε απο το μυαλό μου το Φθινόπωρο!
Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν:

Μουσική  
 

1. Confident


Η demi lovato έβγαλε καινούριο άλμπουμ  φέτος τον Οκτώβριο και μου αρέσουν όλα τα τραγούδια που περιέχει. 

2. Cry Baby 
 
Στις αρχές του Σεπτέμβρη ανακάλυψα την Melanie Martinez και το αλμπουμ της cry baby. Μου αρέσει το  alterrnative είδος μουσικής οπότε έχω ξετρελαθεί με τα περισσότερα απο τα τραγούδια της.

3. Love myself

Το τραγουδί love myself αρχικά δεν μου άρεσε- μετά απο τόσες που το άκουσα στο ραδιόφωνο όμως το σηνύθισα και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω.

4.X 

Ένα λεπτό σιωπής για το πόσο τέλειο είναι αυτό το άλμπουμ του Ed sheeran!

5. 
 
Οι 5seconds of summer ( 5 sos) είναι θεοί!  Όλο το φθινοπωρο ακούω καθημερινά όλα τους τα τραγούδια. 
 
6. Revival 
 ούτε το αλμπουμ της Selena Gomez μου άρεσε αρχικά αλλά τώρα μου αρέσουν όλα τα τραγούδια που περιέχει αυτό το άλμπουμ. 
 

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο. Ελπίζω να σας άρεσε! Πείτε μου τα αγαπημένα σας του φθινοπώρου κάτω στα σχόλια :)  


1 σχόλιο:

  1. Γεια σου! Ανακάλυψα τυχαία το Blog σου και έχω ενθουσιαστεί. Γράφεις ωραία! Μπράβο σου! Είμαι κι εγώ Blogger και θα χαρώ πολύ αν του έριχνες μια ματιά και μου έγραφες τη γνώμη σου, με ενδιαφέρει πολύ! Σου αναφέρω παρακάτω το Link του Blog μου και συνεχίζω να παρακολουθώ τη σελίδα σου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!

    Link: http://e-efiboi.blogspot.gr/

    Με εκτίμηση,
    Άγνωστη Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή