Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

Αγαπημένα Φθινοπώρου ( 1ο μέρος)

Γειά σας. Τι κάνετε; Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα αγαπημένα όλου του Φθινοπώρου. Επειδή είναι πολλά θα τα κάνω σε δύο μέρη.



Προϊόντα 

 

( Τα περισσότερα είναι απο την Avon επειδή η μαμά της κολλητής μου είναι εκπρόσωπος της avon) 

1. Μάσκα/ καθαριστικό και scrub προσώπου( 3 σε 1)  απο την  Avon clear-skin. 
Αποτέλεσμα εικόνας για avon 3 σε 1 clearskin blemish clearing
Αυτό το προϊόν το χρησιμοποιώ απο το καλοκαίρι και μου έχει λύσει τα χέρια επειδή παλιότερα αγόραζα 3 διαφορετικά προϊόντα, ένα καθαριστικό, ένα scrub και μια μάσκα! Νιώθω ότι έχει βοηθήσει το δέρμα μου να μειώσει την λιπαρότητα που συνήθιζε ναεκρρίνει.

2. big darling  volume mascara από την Avon.
Αποτέλεσμα εικόνας για avon big & daring volume mascara
Την συγκεκριμένη μάσκαρα την είχα παραγγείλει απο την Avon επειδή ήταν σε προσφορά( νομίζω 50%) και ήταν απο ταπροϊόντα που δεν περίμενα να αγαπήσω τόσο. Με έχει βολέψει το βουρτσάκι της γιατί έχει μακριές τρίχες και μια μικρή καμπύλη που βοηθάει πολύ στο άπλωμα της μάσκαρας. 

3. Avon naturals vibrant orchid&blueberry άρωμα σε σπρέυ. 
Αποτέλεσμα εικόνας για avon natural vibrant orchid perfume
Ένα πράγμα που πρέπει να ξέρετε για μένα είναι ότι λατρεύω την μυρωδιά της ορχιδέας για αυτό αν βλέπετε σε όλα τα άρθρα με τα αγαπημένα ότι έχω προϊόντα με την μυρωδιά ορχιδέας μην απορήσετε!  Λοιπόν μου εκτός απο την καταπληκτική μυρωδιά της ορχιδέας μου αρέσει σε αυτό το άρωμα ότι δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας και δεν είναι πολύ έντονο σε σημείο να μην μπορώ να το φοράω στο σχολείο.

4.Avon natural απαλυντικό λιπ μπαλμ 
Αποτέλεσμα εικόνας για avon natural lip balm
Σε αυτό το προϊόν παρόλο που δεν μου αρέσει η μυρωδιά την οποία επέλεξα, μου αρέσει που κανεί απαλά τα χείλη αμέσως και μου χρειάζεται συνέχεια αυτήν την εποχή που τα χείλια μου είναι σκασμένα συνεχώς:( 

5. B.U. fancy cindorella άρωμα  
Αποτέλεσμα εικόνας για bu fancy cinderella
Αν και δεν μου αρέσουν συχνά τα άρωμα απο την B.U. αυτό εδώ το έχω λατρέψει επειδή διαρκεί για ώρες.

7. Dark orchid&raspberry bubble bath   απο Αvon 

Αποτέλεσμα εικόνας για avon bubble bath dark orchid
Αυτό το αφρόλουτρο έχει μυρωδιά μαύρης ορχιδέας οπότε δεν γινόταν να μην είναι στα αγαπημένα μου! Επίσης η συσκευασία του είναι μεγάλη (500ml) και αυτό σημαίνει αμέτρητα μπάνια με μυρωδιά μαύρης ορχιδέας. 

Εφαρμογή.
  
Spotify 

Αποτέλεσμα εικόνας για spotify 
To spotify είναι μια εφαρμογή η οποία εχει εκατομμύρια τραγούδια. 

Ταινίες.

1.  Trust me.
Αποτέλεσμα εικόνας για πιστεψε με  movie 
 Περίληψη: Η δεκατετράχρονη Άνι αποπλανείται από έναν μεσήλικο που γνώρισε στο Ίντερνετ, με τα χειρότερα όμως να έρχονται για τη νεαρή μαθήτρια μετά το βιασμό της, όταν θα πρέπει να αντιμετωπίσει το επιθετικό σχολικό περιβάλλον και τον εκτός ελέγχου πατέρα της, ο οποίος ψάχνει με ψυχωτική μανία να βρει τον ένοχο.
 Κριτική μου: Η ταινία αυτή έχει ένα πολύ  σοβαρό μήνυμα, το θέμα της δεν είναι μόνο ο βιασμός, είναι η παιδεραστία, ο τρόπος εύρεσης παιδόφιλων , και η ψυχολογία του κοριτσιού.  Οι ερμηνείες των ηθοποιών θεωρώ ότι είναι μέτριες αλλά αξίζει να την δείτε!

2. Πορφυρός Λόφος

ΠερίληψηΣτη Νέα Υόρκη του 19ου αιώνα η Ίντιθ Κούσινγκ, μια νεαρή επίδοξη συγγραφέας και κληρονόμος μεγάλης περιουσίας, ερωτεύεται τον γοητευτικό Βρετανό αριστοκράτη Τόμας Σαρπ, ο οποίος βρίσκεται στις ΗΠΑ μαζί με την αδελφή του. Όταν ο πατέρας Κούσινγκ ανακαλύπτει πως τα δυο αδέλφια κρύβουν ένα επικίνδυνο μυστικό, δολοφονείται και η Ίντιθ ταξιδεύει μαζί τους, ως κυρία Σαρπ πλέον, στο γοτθικό αρχοντικό τους στη βρετανική επαρχία.

Κριτική μου:  Σε αυτή την ταινία μου άρεσαν οι ερμηνείες. Επίσης μου άρεσε ότι η ιστορία  δεν ήταν όπως τα περισσότερα θρίλερ που βγαίνουν αυτό το καιρό.  



Αυτό είναι το 1ο μέρος. Ελπίζω να σας άρεσε! Έχετε και σεις κάποιο απο αυτά τα  προϊόντα? Έχετε δει κάποια απο τις ταινίες?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου