Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

DIY: To βάζο μου το θέλω χαρούμενο!

Γειά σας! Τι κάνετε? Ελπίζω καλά! Λοιπόν μου ήρθε μια καινούρια ιδέα για μια σειρά άρθρων. Σκέφτηκα κάθε Σάββατο ( ή όποιο Σάββατο προλαβαίνω γιατί τώρα αρχίσουν τα σχολεία) να ανεβάζω ένα άρθρο με diy( do it yourself) γιατί πιστεύω οτι αυτά τα άρθρα σας αρέσουν, όπως και εμένα μου αρέσει να διαβάζω παρόμοια άρθρα σε άλλα blogs!
Η ιδέα του σημερινού diy την πήρα απο την Λένα που κάνει βίντεο στο youtube. Ορίστε το βίντεο της:
 

Εγώ το έκανα αλλά έχω ένα θέματακι με την κάμερα για αυτό θα ανεβάσω τις φωτογραφίες από το κινητό μετά! 
Δεν ξέρω αν θα το κάνω μολυβοθήκη γιατί έχω ήδη μια. Σκεφτικά να του βάλω μέσα ένα κεράκι και να φαίνονται τα χρώματα απέξω ή να φυλάσσω μέσα τα βραχιόλια μου...Αν έχετε να μου προτείνετε καμία ιδέα για το τι να κάνω το βάζο πείτε μου το στα σχόλια! Ααα, επίσης εγώ δεν είχα τέμπερες και χρησιμοποίησα νερομπογιές. 

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο! Ελπίζω να σας άρεσε!! 
~ Όλες οι σελίδες θα ανανεωθούν μέχρι της 10 του μηνός!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου