Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Βack to school: Τι έχω μέσα στην σχολική μου τσάντα?

Γειά σας!Τι κάνετε/ Ξέρω έχω καιρό να γράψω! Ήμουν άρρωστη και πήγα διακοπές! Τώρα ευτυχώς είμαι εδώ με πολύ όρεξή για καινούρια άρθρα!! Ααα, επίσης καλό μήνα! Δεν ξέρω για σας αλλά εδώ στην Κρήτη έβρεχε σήμερα ένω έχει απίστευτη ζέστη!!! Λένε οτι φέτος θα έχουμε περισσότερες βροχές! Τι λέτε για αυτό? Ποια εποχή προτιμάτε? Ασ το συζητήσουμε στα σχόλια:)
 
  Πάμε λοιπόν στο θέμα μας: Τι έχω μέσα στην σχολική μου τσάντα! ( Μπορείτε να πάρετε ιδέες και α θέλετε  μπορείτε να μου προτείνετε πράγματα για την δική μου τσάντα!)

Το πρώτο πράγμα που έχω στην τσάντα μου έκτος από τα βιβλία, και τα τετράδια είναι μια κασετίνα! Στην κασετίνα έχω πάντα 3 μολύβια, 1 γόμα, 1 ξύστρα, 1 υπογραμμιστή  και  5 στύλους ( 2 μπλε και 3 χρωματιστούς στύλους!)

Επίσης πάντα θα βρείτε στην τσάντα μου χαρτομάντιλα ( πάντα χρειάζονται) , σερβιέτες (για τις δύσκολες μέρες) , τσίχλες , και λεφτά. Πολλά λεφτά. Στο τέλος της χρονιάς βρήκα 15Ε σε ψιλά μέσα στην τσάντα μου γιατί έβαζα τα ρέστα μου καιι ξεχνούσα να τα βγάλω!

Αυτά έχω στην τσάντα μου! Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου