Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα προιόντα του Καλοκαιριού:)

Γειά σας! Σήμερα είπα να κάνω ένα διαφορετικό άρθρο στο οποίο να σας δείχνω τα προιόντα που λάτρεψα φέτος το καλοκαίρι! Τα προιόντα που χρησιμοποίησα δεν είναι μόνο για το καλοκαίρι οπότε μπορείτε να δείτε κάποιο προιόν που να σας ενδιαφέρει και να το χρειάζεστε! Επίσης μου αρέσει πολύ που θα κάνω ένα τέτοιο είδους άρθρο γιατί αντί να αγοράζω συνέχεια νέα προιόντα φετος το καλοκαίρι περιμενά να τελείωσουν αυτά ετσι ώστε να έχω μια ολοκληρομένη άποψη για το καθένα! 
Λοιπόν το αγαπημένο μου απο όλα τα προιόντα που θα δείτε είναι μιακολόνια απο την B.U. ( be you!) και την φορούσα όλο το καλοκαίρι κάθε μέρα! 

Μου άρεσε γιατί την είχα πάρει απο το σούπερ μαρκέτ, έκανε 4€ και μύριζα για τουλάχιστον ένα 8ωρό! Επίσης άντεξε 3 μήνες με καθημερινή χρήση! Τι άλλο θέλετε; 

2) Επόμενο προιόν είναι η κρέμα Bepanthol. Είναι οτι πρέπει για τις κοκκινίλες μετά τον ήλιο και επίσης βοηθάει πάρα πολύ το ευαίσθητο δέρμα! Την προτείνω σε όλες γιατι οτί και να έχετε αν βάλετε μια μικρή ποσότητα θα δείτε αποτελέσματα άμεσα! 
Θα την βρείτε στα φαρμακεία και κάνει περίπου 8€ 
3)Είναι η αποτριχωτική κρέμα που έβαζα μετά την αποτρίχωση και αξίζει να την πάρετε σίγουρα! Λεεί οτι μειώνει τις τρίχες και όντως το κάνει!!
Θα την βρείτε στα σούπερ μάρκετ αλλά δεν θυμάμαι την τιμή της! 
4) Τελευταίο προϊόν είναι ένα αποσμητικό με αλόη βέρα! Μου άρεσε γιατί δεν είχε αλκοόλ Δυστιχώς δεν θυμάμαι απο που το πήρα!:/ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου