Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Back to school Tag:)

Γειά σας! Είπα να φτιάξω ένα tag για το θέμα που μας αποσχολεί περισσότερο αυτές τις μέρες: Το σχολείο!

Κανόνες:

  • Κάτω απο την εικόνα του Tag πρέπει να βάλετε απο ποιο βλογ πήρατε το tag!
  • Το tag είναι ελεύθερο δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνετε tag κάποιον, όλοι μπορούν να το κάνουν! 
  • Πρέπει να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις( εκτός απο αυτές που είναι προαιρετικές) 

Ερωτήσεις: 


  1. Θέλεις να αρχίσει το σχολείο;
  2. Τι σου αρέσει & δεν σου αρέσει στο σχολείο;*
  3. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα;
  4. Τι τάξη θα πας τώρα;*
  5. Πως πας στο σχολείο;
  6.  Τι ώρα ξυπνάς το πρωί;
  7. Πας βαμμένη στο σχολείο;
  8. Πόσες ωρές διαβάζεις συνήθως;*
  9. Ποιο μάθημα πιστευείς οτι δεν χρείαζεται να διδάσκεται στο σχολείο;
  10. Κάνεις κοπάνες;

Απαντήσεις:

  1. Οχι δεν θέλω! Δεν έχω χορτάσει τις διακοπές!
  2. Μου αρέσει οτι βλέπω τους φίλους μου κάθε μέρα και φυσικά δεν μου αρέσει οτι πρέπει να διαβάζω!
  3. Σίγουρα τα μαθηματικά! Από το δημοτικό ήμουν η καλύτερη στα μαθηματικά!( Παίζει να μην σας ενδιαφέρει αλλα δεν γίνεται να μην το πω!!)
  4. Θα πάω 3η γυμνασίου!
  5. Το σχολείο είναι σχετικά κοντά οπότε με τα πόδια!
  6. Ξυπνάω περίπου στις 7:30.
  7. Όχι! Εκτός απο την πρώτη μέρα του αγιασμού και την μέρα που κάνουμε το αποκρίατικο πάρτυ! Πολλές φίλες μου βάφονται αλλα θεωρώ οτι είναι "βλακεία'' να βάφεσαι κάθε μέρα καθώς τα καλυντικά δεν αφήνουν το δέρμα να αναπνέει.
  8. Συνήθως διαβάζω μισή ώρα κάθε μέρα και φέτος έβγαλα 19+( Πάλι παίζει να μην σας ενδιαφέρει)
  9. Με βάση τα μαθηματά που δεν με ενδιαφέρουν πιστεύω οτι δεν έπρεπε να διδάσκονται τα αρχαία. Αλλά θεωρώ οτι τα πιο άσχετα μαθήματα του γυμνασίου είναι η τεχνόλογια και η πληροφορική. Στην τεχνολογία δεν μαθαίνεις κάτι σημαντικό και στην πληροφορίκη τα βιβλία είναι παλιά και όλοι έχουμε μια οικιότητα με τους υπολογιστές!
  10. Όχι δεν έχω κάνει μέχρι στιγμής. Στο σχολείο μου έχουμε αρκετά κενά οπότε δεν χρειάζεται!


Αυτό ήταν το tag! Ελπίζω να σας άρεσε! Τα λέμε αύριο με το επόμενο άρθρο!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου