Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

moVie tag :)

Γειά σας! Τι κάνετε? Λοιπόν είπα να κάνω αυτό το Tag που το έφτιαξα εγώ! Ελπίζω να σας αρέσει και να το κάνετε και εσεις!


ΚΑΝΟΝΕΣ
1) Απαντάτε όλες τις ερωτήσεις!
2) Στην αρχή του άρθρου γράφετε απο ποιόν είδατε το tag
3) Tagάρετε  όσα blog θέλετε
4) Προσθέτετε και δικές σας ερωτήσεις ( αν έχετε)

Ερωτήσεις:
  1. Αγαπημένες ταινίες όλων των εποχών?
  2. Τι είδος ταινιών προτιμάς να βλέπεις?
  3. Αγαπημένη σου σκηνή απο μια ταινία?
  4. Συγκίνησε εύκολα ότα βλέπεις ταινίες? Αν ναι πες μια ταινία που έριξες πολύ κλάμα
  5. Σου αρέσει να σχολιάζεις τις ταινίες που βλέπεις?
  6. Ταινίες που έχεις δει πολλές φορές?
  7. Η πιο τρομακτική ταινία που έχεις δει ποτέ?
  8. Προτιμάς να βλέπεις ταινίες με φίλους σου ή μόνη σου?
  9. Μια ταινία που θές να δείς?
  10. Έχεις φάει κόλλημα με μια ταινία ή ξένη σειρά αυτόν τον καιρό?
  11. Η ταινία που μπορείς να βλέπεις συνέχεια?
  12.  Σου αρέσει να βλέπεις ταινίες στο σινεμά?
  13. Αγαπημένος ηθοποιός?
  14. Διαλέγεις να δεις ταινίες μονό και μόνο για τους ηθοποιούς που παίζουν ?
  15. Σου αρέσουν οι ελληνικές παλιές ταινίες?
  16. Η ταινία που δεν θα ξανέβλεπες ποτέ?
  17. Η ταινία που δεν είδες ολόκληρη γιατί σε πήρε ο ύπνος?
  18. Βλέπεις παιδικές ταινίες , αν ναι ποσό χρονών είσαι?
  19. Ενας χαρακτήρας απο παιδικές ταινίες που λάτρεψες?
  20. Ποια ταινία προτείνεις στους αναγνώστες σου?
Απαντήσεις:
  1. Είναι πάρα πολλές! Ορίστε κάποιες τυχαίες : Χαρύ Πόττερ, Οι πειρατές της καραιβικής, Σπαιντερμαν, Ταξίδι στην Χαμένη Ατλαντίδα, το Κάλεσμα....
  2. Προτιμώ να βλέπω ταινίες τρόμου, περιπέτειες, κωμωδίες.
  3. Τώρα θα με πείτε τρελή για την επιλογή μου και θα έχετε δίκιο( Αλλά έχω λογική εξήγηση!) Χαχα Πως να σας το πω τωρα.. Λοιπόν ας ξεκινήσω με την εξήγηση! Παλιά όταν ήμουν μικρή είχα δει μια ταινία των ποκέμων και δεν την είχα δει όλη! Είχα δει μόνο μια σκηνή ! Ήμουν μικρή δεν ήξερα καν να χειρίζομαι τον υπολογιστή και επειδή ήθελα να δω την ταινία περίμενα μεχρι να την ξαναβάλει η τηλεόραση. Νταν το ξανάβαζε , εγώ είδα  πάλι δυστυχώς  την σκηνή που είχα πρωτοδεί. Φέτος έψαξα να βρω όλες τις ταινίες των ποκεμων για να βρω ποια ήταν η ταινία που ήθελα να δω. Την βρήκα μετά απο τόσο καιρό και για αυτό είναι απο τις αγαπημένες μου σκηνές όλων των ταινιών!
  4. Η αλήθεια είναι οτι δεν συγκινούμαι εύκολα αλλά έχω ρίξει πολύ κλάμα στην ταινία : "Χατσίκο,  ιστορία ενός σκύλου"
  5. Ναι μου αρέσει να σχολιάζω και συνήθως οι σχολιασμοί μου είναι οι πιο αστείοι!
  6. Εκτός απο διάφορα παιδικά που έχω δει όπως Εποχή των Παγετώνων 1,2,3,4... έχω δεί πολλές φορές τις παρακάτω ταινίες: Εύκολη κατα λάθος, Η κλίκα, Sleepover , thirteen.
  7. Λοιπόν δεν τρομάζω εύκολα αλλά μάλλον είναι το insidious ( Παγιδευμένη ψυχή)
  8. Με φίλους:)
  9. Θέλω να δω το If I stay ου βγαίνει σε λίγο στο σινεμά ( τρειλερ απο κάτω)
  10. Έχω κολλήσει με το pretty little liars εδώ και 2 χρόνια και το american horror story!
  11. Μια ταινία που μπορώ να την βλεπω χωρίς να την βαριέμαι είναι το Φάντασμά της Όπερας
  12. ΝΑΙ και φυσικά θέλω 3D
  13. μμ.. Είναι πολύ αλλά νομίζω ο πιο ταλαντούχος απο τους αγαπημένους μου ηθοποιούς είναι μάλλον ο Jonny Depp!
  14. Μμμ.. ναι διαλέγω να δω ταινίες ξέροντας οτι παίζει ένας ηθοποιός που μου αρέσει αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι αποκλείονται όλες οι άλλες ταινίες..
  15.  Ναι!
  16. Το Σε βλέπω 1 γιατί νομίζω οτιι είναι η πιο βαρετή ταινία όλων των εποχών :(
  17.  Το Σε βλέπω 1 που είπα και απο πάνω
  18. Ναι βλέπω και είμαι 14,6 :) 
  19. Ο μπομ σφουγγαράκης νομίζω είναι μακράν ο πιο αστείος / ενοχλητικός ήρωας ταυτόχρονα :D
  20. Λοιπόν σας προτείνω να δείτε την ταινία που θέλω και γω να δω δηλαδή το if I stay ( Tρείλερ απο κάτω)
  21.  

Αυτό ήταν το tag! Ελπίζω να σας άρεσε και να το κάνετε! Ερωτήσεις στα σχόλια! Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε?http://strawpoll.me/2113665

1 σχόλιο: