Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Favourites of February!

Γεια σας, τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά:) Σήμερα είμαι εδώ με τα αγαπημένα του Φεβρουαρίου ( Ναι πέρασε και ο δεύτερος μήνας του χρόνου τόσο γρήγορα!) 
 
Προϊόντα:


Skinoren Κρέμα με αζελαικό οξύ για την ακμή.
Είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ την κρέμα για την ακμή μου, την οποία μου την έγραψε ο δερματολόγος. ( Δεν την χρησιμοποιούσα γιατί ήταν καλά κρυμμένη στο πίσω μέρος του ντουλάπιου μου :P) Με έχει βοηθήσει αρκετά με την ήπια ακμή που είχα και την χρησιμοποιώ 1-2 φορές την εβδομάδα γιατί είναι δυνατή και παλιότερα που την χρησιμοποιούσα κάθε μέρα αντι να έφτιαχνε η ακμή μου χειροτέρευε!




Nivea eye shadow 
 Αυτό τον μήνα άρχισα να χρησιμοποιώ αυτήν την σκια γιατί μου αρέσει που έχει δυο αποχρώσεις που συνδυάζονται. 
Μεγάλης διάρκειας


Avon advance techniques Moroccan agran oil
Αυτό το λαδάκι για ολους τους τύπους μαλλιων το έχω ξαναβάλει στα αγαπημένα μου γιατί αγαπάω το ποσο μαλακά και εύκολα στο ξεμπέρδευμα είναι τα Μάλλια μου όταν το χρησιμοποιώ! Το παίρνω απο την Avon όταν το έχει σε προσφορά ( Όταν βλέπω προιόντα σε προσφορά με πιάνει καταναλωτική μανία! :()
και είμαι ευχαριστημένη απο αυτό.


Galaxy color eye &lip pencil 114 
Δυστυχώς μου τελείωσε αυτό το μολύβι ματιών και χειλιών που είχα πάρει απο την Αθήνα. Μου άρεσε το ποσό μαλακό ήταν και η αποχρωση του. 

Avon glimmerstick diamond eyeliner teal sparkle 

 Αυτό το μολύβι το πήρε η μαμά μου και επειδή μου άρεσε άρχισα να το χρησιμοποιώ και γω! Είναι ενα Σιμμερ 
eyeliner με μια ιδιαίτερη γαλαζιοπράσινη απόχρωση. 

Avon cranberry& cinnamon perfume 

Αυτό το άρωμα μου ταίριαζει στην εποχή που το φορούσα, τον χειμώνα! Έχει μια γλυκιά μυρωδιά. 

Τραγούδια 





Αγαπημένο μου παιχνίδι αυτόν τον μήνα ήταν το Penguin diner 2. Είναι ένα παιχνίδι που έπαιζα μικρή και με το που είδα οτι υπάρχει και σε εφαρμογή το κατέβασα 😍



Αυτά ητάν τα αγαπημένα του μήνα! Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση:)
see you soon💖

2 σχόλια: