Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Favourites of January!

Γεια σας, τι κανετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά και να έχετε ένα όμορφο σαββατοκύριακο. Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα μου που δεν είναι πολλά μιας και χρησιμοποιούσα συνέχεια τα ίδιαπροϊόντα! 

Avon-  vibrant orchid& blueberry perfume
Το συγκεκριμένο άρωμα το έχω απο το καλοκαίρι αλλά η μυρωδιά του μοτ ταιριάζει περισσότερο τώρα αυτήν την εποχή χειμώνα- άνοιξη, και για αυτό το χρησιμοποιώ περισσότερο απο ποτέ! Δεν ξέρω πως να περιγράψω την μυρωδιά τοτ και για αυτό δεν θα μπω στον κόπο ( Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι για την περιγραφή που θα κάνω γιατί θα ήταν χάλια!)
Το είχα πάρει 4€ και έχω παρατηρήσει ότι συνέχεια το έχει σε προσφορά! 

Ren-  replenishing night serum 
(Και τι δεν έχω πει για αυτό την ενυδατική κρέμα νυκτός;)
Ενυδατώνει την επιδερμίδα μου χωρίς να νιώθω μετά οτιι είναι λιπαρή.
Δυστυχώς μου τελειώνει και θα πρεπει ή´ να πάρω καινούρια ή´ να βρω κάποια άλλη κρέμα να βάζω το βράδυ. Έχετε καμιά καλή ενυδατική να μου προτείνετε; 


Boderm- Acnaid liquid soap
(τι δεν έχω πει για αυτό το προιόν vol2 😂)
Είναι ένα καθαριστικό προσώπου ειδικά για επιδερμίδες με ακμή. Δεν έχει περιττά έλαια που να λαδωνεί την επιδερμίδα μου αλλά δεν αφήνει κιολάς το δέρμα μου χωρίς τα φυσικά του έλαια που τόσο χρειάζεται. 



 Sant'angelica fountation for sensitive skin 
Αυτό το fountation μου αρέσει γιατί δν χειροτευει την ακμή μου όπως αλλά! Η κάλυψη του είναι ελαφριά- μέτρια αλλά αυτό μου αρέσει γιατί δεν μπορώ τα βαριά fountation που υπόσχονται την τέλεια κάλυψη. Η απόχρωση του είναι ότι πρέπει για το δέρμα μου το καλοκαίρι αλλά τωραα είναι λίγο πιο σκούρο απο την επιδερμίδα μου. 

( Όταν προσπάθεις να δείξεις πόσο πιο σκούρο είναι απο το δέρμα σου αλλά δεν τα καταφέρνεις:p)

Αγαπημένα μου τραγούδια αυτό τον μήνα ήταν τα:🎶
-Shape of you- Ed sheeran 
-Hospital for souls- Bring me the horizon
- No broken hearts- Beba rexha 

Αγαπημένο μου βιβλίο είναι το βιβλίο Maestra της L.S.Hilton το οποίο δεν το έχω τελειώσει ακόμα.


Αυτά είναι τα αγαπημένα του Γενάρη, έχετε ακούσει κάποιο απο τα τραγούδια που μου άρεσαν αυτόν τον μήνα; 
see you soon💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου