Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

project pan roulette #3

 
Γεια σας, τι κάνετε; Ελπίζω καλά:)
Σήμερα είμαι εδώ με ένα update του πρότζεκτ που κάνω! Έχω αρχίσει σιγά σιγά να τελειώνω κάποια απο τα προιόντα και ήρθε η ώρα να σας δείξω ποια είναι αυτά που δεν θα χρησιμοποιώ σε λίγο καιρό.



 

BU Perfume 
Τελειώνω αυτό το άρωμα ( επιτέλους..). Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο και έχω μπει στην τελική ευθεία.

Πούδρα κατά της  λιπαρότητας - Avon
Τον τελευταιό μήνα κάνω baking στο πρόσωπο μου κάθε φορά που βάφομαι και για αυτό βλέπω μεγάλη πρόοδο.

Acnaid soap
Το ειδικό σαπούνι μου για την ακμή τελειώνει δυστιχώς μιας και το χρησιμοποιώ περιπου κάθε μέρα.


Comp it mascara - Avon 
Αγαπάω τις μακριές βλεφαρίδες! Είναι το πάθος μου οι μακριές βλεφαρίδες :p. Για αυτό δεν θα αντέξει για καιρό ακόμα αυτή η μάσκαρα 😂

Care gel - Seba Med
Η ενυδατική μου είναι επίσης για την ακμή και για αυτό την χρησιμοποιώ συνέχεια.


Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο :)
Ελπίζω να σας άρεσε, see you some 💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου