Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

haul #3 : Προϊόντα και ρούχα που αγόρασα:)

Γειά σας! Τι κάνετε; Ευτυχώς βρήκα χρόνο μέσα στην εβδομάδα μου να γράψω αυτό το άρθρο! Εδώ και αρκετό καιρό είχα παραγγείλει απο την Avon καποια πράγματα και ήρθαν επιτέλους😍! Επίσης πήγα για ψώνια με τον αδερφό μου και πήρα λίγα ρούχα. 
Πάμε να τα δούμε:

High waist jeggings Απο bershka 
Πήρα αυτό το παντελόνι που είναι τώρα στην μόδα με τα σκισίματα στα γόνατα! Έκανε 16€ και η αλήθεια είναι ότι τώρα που το έχω φορέσει αρκετές φορές κατάλαβαν ότι θα προτιμούσα να είχα πάρει ένα κανονικό τζιν γιατί δεν μου αρέσει το ψευτο ύφασμα που έχει! 

Black dress απο Pink woman

Πήρα αυτό το ελαστικό μαύρο/ γκρι φόρεμα που κάνει τις καμπύλες υπέροχες 😍! 
Έκανε 13 ευρώ και θα ηθέλα να το φορέσω σε κάποια χοροσπερίδα μαλλον! 

fructis shampoo
Πήγα στο σουπερ μαρκετ και πήρα αυτό το σαμπουαν που ήταν σε συσκευασία Ένα+ ένα δώρο και έχω λατρέψει την μυρωδιά του!
Heavenly hydration face mask - avon 

Αυτήν την μάσκα την πήρε η μαμά μου αλλά την δοκίμασα και εγώ και για αυτό είπα να την βάλω στο haul. Δεν μου άρεσε γιατί δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο!


Dry shampoo - Avon 

Ναιιιιι πήρα το πρώτο μου dry shampoo😍! Επιτέλους! Αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα :(

Αφρόλουτρα - Avon

Πήρα δυό αφρόλουτρα απο την Avon μιας και ήταν μαζι σε προσφορά. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά οι μυρωδιές δεν με ξετρελενουν κιόλας οπώς άλλες που έχω πάρει παλιότερα απο την ίδια σειρά!

Nail polish ( sea breeze) - Avon
Πήρα και αυτό το μανό δώρο σε μια φίλη μου και το χρώμα του είναι υπέροχο 😍.

Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο! Ελπίζω να σας άρεσε:) 

( Οι φαν της Lana Del Rey θα καταλάβουν :p) 
see you soon 💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου