Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Apps you should check out!

Γειά σας, τι κάνετε; Ελπίζω καλά :)
Τον τελευταίο καιρό έχω κατεβάσει κάποιες εφαρμογές στο κινητό που μου φαίνονται αρκετά χρήσιμες και για αυτό θα σας τις δείξω. Αυτό το άρθρο μπορει να σας θυμήσει λίγο τα άρθρα " Whats in my iphone" που είχα κάνει πέριςυ νομίζω!  

Period calendar ( P.C.)
 
Την συγκεκριμένη εφαρμογή την χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και μου έχει λύσει τα προβλήματα που είχα με το γεγονός ότι δεν θυμώμουν πότε ακριβώς μου ήρθε περιόδος, πότε θα μου έρθει κτλ.  Αυτή υπολογίζει σε πόσες μέρες θα σου  έρθει περιόδος ( Ακόμα και αν ο κύκλος σου είναι ασθαθές μπορεί να υπολογίσει στο περίπου πότε θα αου έρθει.) Επίσης μπορείς να συπλωρώσεις τι συπτώματα και συναισθήματα νιώθεις κάθε μέρα, το βάρος σου και να δεις με τον καιρό την εξέλιξη του κ.α.

Focus now  


Αυτην την εφαρμογή την κατέβασα πριν λίγο αλλά την είχα και πέρυσι. Με έχει βοηθήσει αρκετά στο διάβασμα γιατί επιλέγεις πόση ώρα θέλεις να διαβάσεις ή να κάνεις κάτι άλλο ( Έχει πολλές επιλογές) και για αυτό το χρονικό διαστημά δεν επιτρέπεται να μπω σε καποια άλλη εφαρμογή και να χάσω την συγκέντρωση έτσι. Τέλειώνοντας τον χρόνο ανθίζει ένα φυτό και προσφέρεται στον κήπο μου. 

Guess the movie 
Σε αυτή την εφαρμογή μαντεύεις τον τίτλο των ταινιών που έχει.

Do ✔️


Και αυτήν την εφαρμογή την κατεβασα χθές και σε αυτήν κάνεις λίστες με τα πράγματα που θέλεις να κάνεις. Με έχει βοηθήσει αρκετά γιατί μπορείς να χωρίσεις αυτά που θέλεις να κάνεις σε κατηγορίες ( με τα χρώματα).  


Έδω τελειώνει το σημερινό άρθρο! Ελπίζω να σας άρεσε.
θα κατεβάσετε κάποια απο τις εφαρμογές; Έχετε μήπως κάποια ήδη;
see you soon 💖

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου