Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

DIY: Πως να "φτιάξεις" τα ξεραμένα gel eyeliner σου.

 Γειά σας. Τις προάλλες είδα ότι και τα τρία gel eyeliner που έχω έχουν ξεραθεί και δεν μου πάει η καρδιά να τα πετάξω μιας και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Έτσι βρήκα ένα τρόπο να τα κάνω όπως πριν- σαν καινούρια. 

Αυτός ο τρόπος δουλεύει και για τις ξεραμένες μάσκαρες. 

 Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένα φλιτζάνι/ μπολ γεμάτο καυτό νερό( εγώ το ζέστανα στον φούρνο μικρο κυμάτων γιατί βαριόμουνα να περιμένω). Στην συνέχεια το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να "βουτήξουμε" μέσα τα gel eyeliner και να τα αφήσουμε εκεί μέχρι να κρυώσει λίγο το νερό. 

Λίγα λεπτά μετά που τα άφησα στο νερό , τα δοκίμασα στο χέρι μου να δω πως γράφουν. Τα δυό πρώτα είναι όπως ήταν όταν τα πρωτοπήρα, το τελευταίο, το μαύρο, ήταν ακομά λίγο στεγνό και δεν έβγαζε την απόχρωση που έπρεπε για αυτό το άφησα για λίγο ακόμα μέσα στο νερό. 
( Όπως βλεπετε στην εικόνα το μαύρο φαίνεται σαν γκρί!)  

Αυτό είναι το σημερινό άρθρο! Ελπίζω να σας άρεσε! See you soon :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου