Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Βαρετή Δευτέρα: Αντιηλιακό, σχολείο, απόκριες, νέα άρθρα.

Γειά σας. Σήμερα είναι Καθαρά Δευτέρα :D Ο μόνος λόγος που μου αρέσει η Καθαρά Δευτέρα είναι επειδή μπορώ να φάω απεριόριστα όσα θαλασσινά θέλω! 
 Λοιπόν είδα ότι είχα καιρό να κάνω άρθρο Βαρετής Δευτέρας( Ονομάζονται έτσι αυτά τα άρθρα γιατί οι περισσότερες Δευτέρες- για να μην πω όλες- είναι βαρετές) και ήθελα να σας μιλήσω για κάποια θέματα! Στα άρθρα αυτά σας δίνω/ ζητάω συμβουλές, σας λέω τα νέα μου, τις απόψεις μου, τα σχέδια μου για την λειτουργία του blog κ.α.  
 
Θέλω τη βοήθεια σας..δεν βρίσκω κάποιο καλό αντιηλιακό προσώπου.   Εμένα το δέρμα μου είναι λιπαρό/ κανονικό και όσα Αντιηλιακά έχω πάρει μέχρι τώρα δεν μου κάθονται μιας και λαδώνουν πολύ το δέρμα μου και ντρέπομαι να τα βάλω πουθενά πέρα απο την θάλασσα. Εσείς έχετε ή ξέρετε καποιο καλό αντιηλιακό; 
 

Δεύτερο θέμα για σήμερα είναι το σχολείο, βασικά μάλλον επιβάρυμένο πρόγραμμα που έχω αφού πάω σχολείο ( Ά Λυκείου) 
Έχω μεγάλες δυσκολίες τις τελευταίες βδομάδες ως προς το ότι δεν βρίσκω αρκετό χρόνο για να γράψω και να επεξεργαστή τα άρθρα που θέλω. Γράφω πιο μικρά άρθρά, λιγότερο προσεγμένα για να μην περιμένετε πολύ καιρό. Έχω αρχισεί κάποια άρθρα που απαιτούν πολύ χρόνο και τα ετοιμάζω σιγά- σιγά οπότε έρχονται καινούρια, ενδιαφέροντα και πιο μεγάλα άρθρα σιγά σιγά! 


Τρίτον, Είχα ένα ατυχές συμβάν όταν ετοιμαζόμουν για το αποκριατίκο πάρτυ του σχόλειου μου, το οποίο θα δείτε σε λίγο καιρό σε μια καινούρια σειρά άρθρα που ελπίζω να σας αρέσει όσο πολύ αρέσει και σε μένα.

 Αυτό ήταν το σημερινό άρθρο!
See you soon :* 💖


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου