Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Haul:) Καινούρια πράγματα:)

Γειά σας! Σήμερα θα σας δείξω όλα τα καινούρια πράγματα που έχω πάρει αυτο το καιρό γιατί είναι πολλά! Aπο ρούχα πήρα μόνο δύο κομμάτια και τα δύο είναι απο τα stradivarius! Η μπλούζα έκανε 5Ε και το παντελόνι 19,95Ε!



Τώρα απο καλλυντικά είπα να πάρω μπόλικα γιατί δεν είχα πολλά και τα πήρα όλα απο την Αvon.
Εδώ θα δείτε την λίστα με τα πράγματα και απο κάτω τις φωτογραφίες:
1) 2 Αφρόλουτρα: Strawberry Sorbet και dark & raspberry  έκαναν 7,50Ε και τα δυο και είναι τέλεια! Μυρίζουν φανταστικά και θέλω να πάρω και τα υπόλοιπα! 
2) Mασκαρα colortrend comb it! Αυτή η μάσκαρα μου αρέσει για δύο λόγους πρώτον γιατί δεν είχα ξαναδοκιμάσει μάσκαρα με τέτοιο βουρτσάκι και δεύτερον γιατί διαχωρίζει τις βλεφαρίδες! Έκανε 3,95Ε
4) Πήρα δυο Λιπ γκλος που δεν τα έχω δοκιμασει ακόμα οπότε δεν θα πω πολλά πράγματα για αυτα! Eίναι τα ίδια αλλά σε άλλη απόχρωση και το καθένα έκανε 3,95!

5) Tέλος πήρα ένα λαδάκι για τα μαλλιά γιατί ένιωθα οτι κατι χρειάζονταν τα μαλλια μου! Έκανε 5,25Ε και σας το προτείνω:)  


Λοιπόν αυτά αγόρασα! Πείτε μου άμα έχουμε κάποιο κοινο!
Bye;* 



2 σχόλια: